زلاتان باز هم خودش را تحویل گرفت؛ این بار با نابود کردن لوشامپیونه!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از بهترین مقاطع از دوران بازیگری زلاتان ابراهیموویچ، چهار  فصلی بود که در لوشامپیونه (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶) توپ زد و با پاری‌سن‌ژرمن هر جام داخلی که امکانش بود را کسب کرد؛ البته او معتقد است که بیشتر او بوده که به فوتبال فرانسه کمک کرده تا فوتبال فرانسه به او.

ستاره سوئدی ۴۱ ساله میلان که از ابتدای این فصل درگیر مصدومیت بوده و حتی یک بازی هم انجام نداده است. با این حال زندگی شخصی او کسل کننده نبوده است، چون در ایام خانه‌نشینی‌اش که روبه‌پایان است، وقت خود را صرف تبلیغ برای فیلم سینمایی آستریکس و اوبلیکس کرده که خودش در آن ایفای نقش کرده است.

ایبرا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی اینترفرانس، درباره اهداف جاه‌طلبانه‌اش در دنیای سینما که با هنرپیشگی در یک فیلم سینمایی فرانسوی آغاز شده، گفت: برای من، این فیلم چیز مهمی است. هواداران فوتبال از مدت‌ها پیش مرا می‌شناسند اما سینما دنیایی دیگر است. چه کسی می‌داند. شاید بعد از بازنشسته شدنم، بازیگر شوم. من خیلی درباره دنیای سینما کنجکاو هستم. می‌خواهم از کارگردان این فیلم هم به خاطر فرصتی که به من داد، تشکر کنم اما من کسی نیستم که از رفتن جلوی دوربین بترسد.

زلاتان سپس درباره دوران حضورش در فرانسه و بازی برای تیم پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد و گفت: من عاشق فرانسه هستم. چهار سال آنجا بودم و فوتبال فرانسه را به سطحی جهانی رساندم. این حرفی که می‌زنم مغرورانه نیست، بلکه باور داشتن به توانایی‌های خود است.

ستاره سوئدی در ادامه درباره برترین بازیکن حال حاضر فوتبال فرانسه، کیلیان امباپه و ناکامی او و تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد. مهاجم سابق PSG گفت: من نگران امباپه نیستم. مطمئنم که او یک بار دیگر هم قهرمان جام جهانی خواهد شد اما در قطر مطمئن بودم که آرژانتین قهرمان می‌شود. مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ شناخته می‌شود و به خاطر قهرمانی‌اش در جام جهانی هم به یاد سپرده خواهد شد اما سایر بازیکنان آرژانتین؟ من نمی‌توانم برای آن دسته از بازیکنان این تیم که به شیوه‌ای غیرمحترمانه جشن گرفته، احترام قائل باشم.

اشرف: شرایط تغییر زمان برگزاری کاپ آسیا مهیا نبود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =

دکمه بازگشت به بالا