قوای سه گانه باید سرمایه اجتماعی خود را حفظ کنند

قوای سه گانه باید سرمایه اجتماعی خود را حفظ کنند


به گزارش ایلنا، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: سرمایه اجتماعی قدرتی بالاتر از قدرت هسته ای یک کشور است. اینکه اروپا امروز سپاه را تحریم می کند، فکر می کند با تصمیمات غلط خود می تواند جلوی یک قدرت نظامی را بگیرد که در دور باطل است.


نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه قوای سه گانه باید سرمایه اجتماعی خود را حفظ کنند، خطاب به خاندوزی گفت: بخش اعظمی از سرمایه اجتماعی ما گره خورده به وزارت اقتصاد، بیان می شود که صددرصد بودجه تخصیص یافته، مردم در استان خراسان جنوبی می گویند چگونه صددرصد بودجه تحقق یافته، اما پروژه هایی که بیش از ۱۰ سال است که نیمه تمام مانده اند، تاکنون تکمیل نشده اند؟!


وی با اشاره به اینکه صحبت از سرمایه اجتماعی می کنیم، اما پرونده فردی که رئیس بانک مرکزی بوده و دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل و به ۴۰ هزار تومان رسانده با جابجایی مدیریتی بسته می شود! عنوان کرد: در حوزه مدیریتی جرم انگاری نمی کنیم. اگر قرار است دنبال سرمایه اجتماعی باشیم باید طرح ساماندهی کارکنان را مورد توجه قرار دهیم و به همسان سازی حقوق ها، معلمان حق التدریسی، آموزش دهندگان نهضت، خرید خدمات آموزش و پروش، اجرای کامل رتبه بندی معلمان توجه و تکلیف نیروهای طرحی و بدون طرحی را روشن کنیم. اینها سرمایه اجتماعی ما هستند.


این نماینده مردم خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: زمانی که دولت برای رفاه مردم یارانه ارائه می کند، کلانشهرها به دلیل داشتن زیرساخت ها می توانند از آن استفاده نمایند، اما مردم در ناطق کمتربرخوردار نمی توانند از این مسئله رفاهی استفاده کنند. چرا فکری برای عدالت در پرداخت ها نمی کنید؟

دستاوردهای غیرنظامی وزارت دفاع موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود
هم اکنون بخوانید


اسحاقی با تاکید بر اینکه چرا عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد مورد توجه قرار نمی گیرد، بیان کرد: استانداران ۳ استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در کنار وزیر نفت تلاش می کنند تا اتفاق نامبارکی برای محدودیت های گازی رخ ندهد. از رئیس جمهور، معاون اول و وزیر نفت تشکر می کنم، اما استاندار خراسان رضوی به دلیل اینکه دارای کلانشهر است، در محدودیت ها دقت بیشتری داشته باشد تا در خراسان جنوبی با قطعی گاز مواجه نشویم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

دکمه بازگشت به بالا