تامین امنیت همه مردم اولویت پلیس است

تامین امنیت همه مردم اولویت پلیس است


به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان عصر امروز و در حاشیه سفر به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و موضوع سفرهای نوروزی، ایمنی راه و حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستورکار پلیس بوده و قرارگاهی در این رابطه در تهران تشکیل شده و به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.


فرمانده کل انتظامی کشور افزود: تامین امنیت همه مردم اولویت پلیس و عبور از آن خط قرمز ما است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که چتر امنیت را در سراسر کشور گسترش دهیم.


وی در خصوص نصب دوربین بر روی البسه پلیس گفت: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کارداریم. استفاده از دوربین های مداربسته یکی از ابعاد هوشمند سازی است و این هدف درهمه ابعاد تجهیزاتی، نیروی انسانی و ساختار سازمانی محقق می شود.


بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، رادان در جریان این سفر پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس  راه و همچنین  شبکه زیرساختی فن آوری اطلاعات و ارتباطات  سامانه های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  را در مشهد افتتاح کرد و دراین رابطه گفت:این شبکه ساختاری  پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.


رادان همچنین بر ضرورت هوشمند سازی پلیس تاکید کرد و گفت: مشهد اولین پایگاه فراجا در این مسیر خواهد بود.

اتباع خارجی برای تمدید کارت آمایش سریعا اقدام کنند
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا