مسابقات آزاد کاراته پاریس| خدابخشی فینالیست شد/ اباذری به دیدار رده‌بندی رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کاراته آزاد پاریس از صبح جمعه ۳۰ دی ماه آغاز شد و مهدی خدابخشی به دیدار نهایی وزن ۸۴- کیلوگرم راه یافت و صالح اباذری به دیدار رده‌بندی وزن ۸۴+ کیلوگرم رسید.

در مسابقات روز جمعه مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم ابتدا با نتیجه ۹ بر یک از سد نبیل بلاسری از فرانسه گذشت و در ادامه با نتیجه ۸ بر صفر مقابل یاویز رازاکاندورانا دیگر نماینده فرانسه پیروز شد. او در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر ۴ ولادیمیر برازنکیک از صربستان را شکست داد.

خدابخشی در دور چهارم به مصاف آلن دنیز از فرانسه رفت و سومین نماینده کشور میزبان را هم ۶ بر صفر مغلوب کرد. او در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه ۳ بر صفر از سد نیکلا مالویچ از فرانسه گذشت و فینالیست شد. نماینده کشورمان فردا (یکشنبه) برای کسب نشان طلا باید با سایباک عبدالسلم از فرانسه مبارزه کند.

در رقابت‌های وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری در دور نخست پس از تساوی صفر – صفر مقابل سوشیل پائودل از نپال، با هانتی (رأی داوران) مقابل حریف خود به پیروزی رسید. او در دور دوم به مصاف جاکوت دنیلسون از فرانسه رفت و با وجود تساوی یک – یک مقابل حریف خود بازنده شد، اما با حضور نماینده فرانسه در دیدار نهایی، اباذری راهی جدول شانس مجدد شد.

صالح اباذری در نخستین دیدار خود در جدول شانس مجدد با نتیجه ۴ بر صفر راب تیمرمانس از هلند را شکست داد و با برتری ۲ بر صفر مقابل دیمتری چرنوف از اوکراین راهی دیدار رده‌بندی شد. اباذری برای کسب نشان برنز روز یکشنبه مقابل بوکتان‌ سریکس از بوسنی به روی تاتامی می‌رود.

تیراندازان ایران بعد از کسب مدال در جام جهانی چه گفتند؟
هم اکنون بخوانید

در همین وزن سجاد گنج‌زاده دیگر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف هوکین دایخی از فرانسه رفت و با وجود تساوی ۵ – ۵ مغلوب حریف خود شد و در ادامه با شکست نماینده فرانسه مقابل دیگر هموطن خود از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا