زنده شدن خاطره دربی برای مربی ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نوری پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: به پرسپولیس و کادرفنی این تیم برای گرفتن سه امتیاز خوب تبریک می‌گویم. متأسفانه روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم، در صورتی که در طول هفته کار کرده بودیم. پرسپولیس سه امتیاز را گرفت و مبارک‌شان باشد. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد مشکل گلزنی خط حمله ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: برای نیم فصل دوم دو مهاجم اضافه کردیم که سامان نریمان‌جهان امروز بازی کرد و یکی دو بازیکن دیگر هفته بعد اضافه می‌شوند.

مربی ذوب‌آهن در واکنش به سومین شکست این تیم در لیگ و جام حذفی گفت: تمرکز زیادی روی جام حذفی نداشتیم. این دومین باخت ما در لیگ برتر بود. امروز مقابل پرسپولیسی بازی کردیم که تیم اول کشور و قوی است و در زمین خودش بازی می‌کرد. مطمئن باشید جلوی تراکتور تبریز جبران می‌کنیم و سه امتیاز را می‌گیریم.

نوری در رابطه با عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر مشکل عدم حضور تماشاگران حل شود. فوتبال بدون حضور تماشاگر اهمیتی ندارد و جذاب نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که با حضور در ورزشگاه آزادی یاد چه خاطره‌ای می‌افتد، گفت: گلی که در دربی زدم.

انتهای پیام/

واشنگتن آشکارا برای مذاکرات غیرمستقیم با ایران اعلام آمادگی کرده است/ بایدن به مرگ برجام معتقد نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا