حاتمی: بردن الریاضی ساده نبود/ فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد پیروزی ۷۵ بر ۶۲  شاگردانش مقابل الریاضی لبنان در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم که این بازی مهم‌ترین مسابقه گروه ما بود و شاید بعد از این دیدار، بازی‌های بعدی ما خیلی راحت‌تر باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: مسابقه سختی بود چون با تیم پر مهره‌ای بازی داشتیم که بردن آن‌ها راحت نیست. خوشبختانه روند خوبی را طی کرده‌ایم و امروز هم عملکرد بسیار خوبی را از بازیکنانم شاهد بودم.

حاتمی درباره تشویق پر شور هواداران گرگانی نیز گفت: همه تیم‌ها تماشاگر دارند اما هواداران گرگانی چیز دیگری هستند. به قول «پری پتی» ما نمی‌توانیم مقابل این تماشاگران شکست بخوریم و برای برد بازی می‌کنیم.

او در مورد اینکه آیا فدراسیون تصمیمی برای به تعویق انداختن بازی‌های شهرداری گرگان در لیگ برتر دارد، تصریح کرد: این موضوع را از من نپرسید، اما ما گفتنی‌ها را گفته‌ایم.

حاتمی افزود: فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و این فشردگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. امیدوارم بدون مصدومیت روند فعلی را ادامه دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به متهم شراکت سودجویانه با پیکه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا