کلوپ: بدتر از این بازی را از هیچ‌کدام از تیم‌هایم به خاطر ندارم/ با خودمان جنگیدیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از باخت ۳ بر صفر لیورپول مقابل برایتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس که در آن حریف ۶۲ درصد تملک توپ داشت و ۹ شوت به سمت دروازه (لیورپول ۲ شوت داشت) اعتراف کرد که مردانش نمایشی وحشتناک ارائه کرده‌اند.

سرمربی آلمانی با قبول تمام مسئولیت این باخت و قرار داشتن تیمش در مقطعی پر از ضعف، گفت: مطمئن نیستم که این حرفی که می‌زنم به خاطر این نباشد که بازی چند دقیقه پیش تمام شد، اما واقعیت این است که به خاطر ندارم نمایشی بدتر از این از تیمم دیده باشم. راستش واقعاً نمی‌توانم به یاد آورم. آنهم نه فقط لیورپول. با این حال این وظیفه من است که به اوضاع تیم سر و سامان بدهم و تاکتیک‌های مناسب را به آن نشان دهم. این باخت تقصیر من است و با آن ما خودمان را در بد مخمصه‌ای انداختیم.

کلوپ با استثنایی توصیف کردن هواداران تیمش و عذرخواهی از آنها بابت پنجمین باخت در ۹ بازی اخیر در لیگ برتر انگلیس، در پاسخ به این سؤال که آیا این بازی از آن بازی‌هایی است که بازیکنانش فقط باید از خاطرشان پاک کنند، گفت: شاید بازی‌هایی دیگری هم باشد، اما این یکی یک باخت معمولی نبود. بله من قبول دارم که وضعیت تیم‌مان در حال حاضر عالی نیست و مصدوم داریم، اما ترکیبی که به میدان رفت مطلقاً ترکیب بدی نبود.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان اظهار داشت: در لحظاتی از بازی فرصت‌هایی داشتیم که گاهی اوقات اوضاع خوب پیش می‌رفت و حریف را تحت فشار می‌گذاشتیم، اما بیش از اندازه توپ را راحت لو می‌دادیم و خُب با این وضعیت هرگز به جایی نمی‌رسید. برایتون در تمام ۹۶، ۹۷ دقیقه بازی تیم بهتر بود. کاملاً معلوم بود که یک تیم آماده ارائه یک بازی خوب است و دیگری آمده با خودش بجنگد. مشکلات ما تکراری است. ما در لحظات کلیدی تیم برتر میدان نیستیم. نبردهای فردی را می‌بازیم و توپ را راحت لو می‌دهیم. با این حال مسئول تمام اینها من هستم و آرایش متفاوتی که برای این بازی در نظر گرفتم نتیجه نداد و منجر به یک نمایش وحشتناک از تیمم شد.

بازدید وزیر ورزش روسیه از کمپ تیم‌های ملی کشتی ایران
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا