چشمی: بازیکنان استقلال در هر بازی صددرصد توان‌شان را می‌گذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال در یک مرحله شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تراکتور گفت: اول یک خسته‌نباشید به تراکتور می‌گویم واقعاً تیم خیلی خوب و فنی هستند. امروز بردیم ولی فوتبال پایاپایی بود. تیم سرتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: هفته پیش یک بازی انجام دادیم، در فوتبال یک تیم می‌‌برد و یک تیم می‌بازد. یک روز هم روز بد تیم ما بود و یک تیم هم خوب بازی می‌کند؛ مثل هفته پیش که تراکتور خوب بازی کرد و برنده بازی شد، اما بازیکنان‌شان یکسری صحبت‌ها در بازی می‌کردند که انگار بازی فینال است. باید به هم احترام بگذاریم. هفته اول به سپاهان باختیم ولی نه ما حرفی زدیم و نه سپاهان. هفته پیش یکسری صحبت‌ها در زمین شد و اینکه در دقیقه ۱۰،۱۵ بازی می‌گفتند بازیکنان استقلال هل کردند، در صورتی که این‌طور نبود، فوتبال روز خوب و بد دارد و آنها هفته پیش خوب بازی کردند و بازی را بردند، مبارک‌شان باشد ولی باید ما به هم احترام بگذاریم.

مدافع استقلال عنوان کرد: امروز بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. در هفته‌ گذشته فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و حرف‌های زیادی پشت سر ما مطرح شد. مربیان ما تمام نکات را گفتند و مدیریت از تیم و مربی حمایت کردند و هواداران هم پشت ما بودند. در هر بازی صددرصد توان‌مان را می‌گذاریم، اما این را بدانند که تک‌تک بازیکنان و مربیان همه توان‌مان را می‌گذاریم. به هواداران‌مان هم این پیروزی را تبریک می‌گویم.

حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون بوکس در تمرینات ملی‌پوشان / فردا؛ پایان اردوی شاگردان استکی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا