تورینوی ۱۰ نفره میلان را حذف کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای تورینو بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود واگذار کرد.

پس از تساوی بدون گل دو تیم در وقت عادی آنهم در شرایطی که تورینو از دقیقه ۷۰ با اخراج دفاع راستش کوفی جیجی ۱۰ نفره شده بود،  کار به وقت‌‌های اضافه کشید جایی که تورینو سرانجام مزد مقاومتش برابر حملات میلان را گرفت و در دقیقه ۱۱۴ دروازه این تیم را روی یک ضدحمله و به وسیله انداری آدوپو باز  کرد تا قهرمان فصل گذشته سری A‌ دقایق پایانی مسابقه را با استرس و زیر فشاری سنگین بازی کند.

در نهایت میلان نتوانست گل خورده را جبران کند تا این تورینو باشد که بعد از اینتر به‌عنوان دومین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌‌کند.

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، امشب دو بازی برگزار می‌شود که در اولین آنها از ساعت ۲۰:۳۰ فیورنتینا میزبان سامپدوریاست و در دومی از ساعت ۲۳:۳۰ رم از جنوا پذیرایی می‌کند. مابقی بازی‌ها روزی‌های بیست‌و‌هفتم تا بیست‌و‌نهم دی برگزار خواهند شد.

 

انتهای پیام/

پنجعلی: برکناری اسکوچیچ درست نیست؛ با کی‌روش هم به عراق باختیم/ پرسپولیس خوب بازیکن گرفته است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا