واکنش فکری به کم‌‌کاری برخی بازیکنان استقلال برای اخراج ساپینتو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمود فکری پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید و به سپاهان تبریک می‌گویم و برای این تیم خوب آرزوی موفقیت دارم. باید از بازیکنانم تشکر کنم، چون مقابل یک تیم بزرگ بازی ارائه کردند که در خور جوانی و سن و سال‌شان بود.

وی افزود: با توجه به حضور ما در لیگ یک و رقابت سنگینی که در این مسابقات داریم، تلاش کردیم تا در جام حذفی از بازیکنانی استفاده کنیم که در لیگ کمتر بازی کرده بودند و خوشبختانه چند تن از بازیکنان جوان‌مان در این بازی نشان دادند که می‌توانند در ادامه لیگ کمک حال ما باشند و این دستاورد خوبی برای‌مان بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: سیاست باشگاه بر این بود که در جام حذفی حضور جدی نداشته باشیم و تمرکز‌مان روی لیگ باشد. چون تیم‌ها رقابت سنگینی در لیگ دارند و به همین دلیل کارمان سخت است و امیدوارم با روندی که داریم، بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنانم توانستند بازی خوبی ارائه کنند و تعداد گل‌هایی که دریافت کردیم، خیلی برای ما اهمیت ندارد، همین که مقابل سپاهان تنها سه گل دریافت کردیم، خوشحالم.

فکری راجع به فعالیت نقل‌وانتقالاتی سایپا در پنجره زمستانی گفت: برای ما خیلی مهم است که بتوانیم در پنجره فعلی بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم، البته در نیم‌فصل تیم‌ها حاضر نیستند بازیکنان خوب‌شان را از دست بدهند و همین کار را سخت می‌کند و این قصه برای لیگ برتر هم صادق است و تیم‌های لیگ برتری نیز بازیکنان‌شان را به راحتی آزاد نمی‌کنند و به همین دلیل کارمان سخت می‌شود، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنانی به تیم اضافه شوند که بتوانند در نیم‌فصل دوم به ما کمک کنند. در این مدت یک یا دو بازیکن جذب کرده‌ایم و امیدواریم تا با توجه به جایگاه‌مان چند بازیکن دیگر هم بگیریم تا به ما کمک کنند.

مطهری: برای داور بازی متاسفم
هم اکنون بخوانید

«زمانی که در استقلال بودید، برخی از هواداران اعتقاد داشتند تعدادی از بازیکنان آن زمان استقلال کم‌کاری کردند تا شما اخراج شوید و الان هم این فرضیه برای اخراج ساپینتو وجود دارد، این مسئله واقعیت دارد؟ نظر شما در این مورد چیست؟»، وی در پاسخ به این سؤال گفت: خیلی نمی‌خواهم درمورد استقلال صحبت کنم، اما جامعه ما خائن‌ها را دوست دارد!

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به اینکه چه تیم‌های شانس صعود به لیگ برتر را دارند، متذکر شد: امسال پنج یا شش تیم شانس صعود دارند، تیم‌های شمس‌آذر، خیبر خرم‌آباد، فجر سپاسی، پارس جنوبی، استقلال اهواز و تیم ما جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و شانس زیادی برای صعود دارندو فکر می‌کنم تا روز آخر مسابقات لیگ یک این رقابت تنگاتنگ ادامه داشته باشد. مجموعه سایپا تغییرات زیادی در همه بخش‌ها از جمله مدیریت، کادر فنی و بازیکنان داشته است و ما به خاطر این تغییرات نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نیم‌فصل دوم بتوانیم با همدلی و تلاش بیشتر موفق شویم.

وی یادآور شد: سایپا در فوتبال ایران جزو تیم‌هایی است که ساختار خوبی دارد، سپاهان هم جزو تیم‌هایی است که ساختار بسیار خوبی دارد و مجموعه قدرتمندی محسوب می‌شود، سایپا هم به طور تقریبی همان ساختار سپاهان را دارد. تیم فوتبال سایپا بازیکن‌ساز است و ستاره‌های خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و امیدوارم این مجموعه خوب به لیگ برتر برگردد و خدمات خوبی به فوتبال ما ارائه کند.

فکری در پاسخ به این پرسش که «چرا تا این اندازه راحت از حضور قدرتمند در جام حذفی گذشتید؟»، گفت: مسابقات حذفی برای تیم‌های لیگ برتری مشکل‌ساز نیست. مثلاً سال گذشته آلومینیوم و نساجی به فینال حذفی رسیدند و از طرف دیگر هر رتبه‌ای که در جدول لیگ به دست آوردند، شاید خیلی برای‌شان اهمیتی نداشت. با این حال قهرمانی در جام حذفی برای همه تیم‌های لیگ برتری مهم است.

مهدوی: برخی صحبت‌ها درباره اسکوچیچ در چارچوب انصاف نمی‌گنجد/ تغییر سیستم با این مهره‌ها خیلی آسان است
هم اکنون بخوانید

وی ادامه داد: هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و اگر قرار باشد انرژی‌مان را برای جام حذفی بگذاریم، ضربه می‌خوریم، سیاست باشگاه از روز اول بر همین تصمیم بود اما در مرحله قبل ما به تیم پاس همدان خوردیم و چون هفته آینده مقابل این تیم در لیگ بازی داریم، آن مسابقه مثل برای ما یک بازی تدارکاتی رسمی به شمار می‌رفت و به همین دلیل با تمام نفرات حاضر شدیم. از طرف دیگر مسابقات لیگ از هفته دیگر شروع می‌شود و خیلی مهم بود که همه بازیکنان اصلی را سالم در اختیار داشته باشیم. ما یک نیم‌فصل سنگین را پیش رو داریم و مهم است که بازیکنان اصلی‌مان را حفظ کنیم. از طرف دیگر تا حالا هیچ تیمی از لیگ یک یا لیگ دو در جام حذفی قهرمان نشده و این اتفاق خیلی نادر است؛ گر ما انرژی‌مان را در جام حذقی می‌گذشتیم، در لیگ ضرر می‌کردیم و به همین خاطر باشگاه این تصمیم را گرفت و به نظرم انتخاب خوبی بود.

سرمربی سایپا درمورد عملکرد ون‌پارس مقابل پرسپولیس گفت: ون‌پارس یکی از تیم‌هایی است که زده‌های پایین کار را شروع کردند و به لیگ یک رسیدند و مجموعه خوبی دارند و با برنامه کار می‌کنند. ون‌پارس در لیگ بازی‌های خوبی ارائه داده ونتایج خوبی گرفته است و مقابل پرسپولیس هم یک فوتبال پایاپای و خیلی خوبی را بازی کرد. شاید سیاست باشگاه ون‌پارس بر این بوده که با قدرت در جام حذفی وارد شوند و نشان دادند که می‌توانند در لیگ هم مدعی شوند و هم تیم‌های دیگر را اذیت کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا