همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمن‌شکن آماده شویم

همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمن‌شکن آماده شویم


به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه ۲۱ دی ماه در جلسه کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین که در سالن جلسات ویژه شهردار ورامین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته فضا سازی و تزئینات شهری شهرستان ورامین همیشه در کنار ستاد دهه فجر قرار داشته است و امسال دهه فجر با توجه به هجمه های دشمنان تیر خلاصی به قلب دشمن است ؛ زیرا آنها بر روی این روز سرمایه گذاری ویژه ای کرده اند و همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمن شکن آماده شویم. 


رئیس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: برای دهه فجر و روز ۲۲ بهمن ایده های جذاب یک نیاز جدی است و لازم است ایده پردازان با استعداد و با انگیزه در این خصوص پای کار بیایند و کمیته فضا سازی و تزئینات شهری با فراخوان در این زمینه کار کند. 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مجموعه شهرداری و سایر ادارات خواست با همدلی و هم افزایی جهت ایجاد جلوه های بصری و ویژه برنامه ریزی داشته باشند.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با مهم خواندن فریضه جهاد تبیین در گنجاندن تزئینات شهری گفت: دشمنان با ایجاد فضای یاس و ناامیدی سعی در ناکارآمدی نظام اسلامی را دارند و لازم است با ایجاد فضای تبیینی در جهت دستاوردهای چهل و چهار ساله نظام اسلامی بتوانیم توطئه های صورت گرفته را خنثی نماییم.


سعید محمد: دستور قاطع رییس جمهور برای برخورد با قانون شکنان در اروند / بانک آفشور در مناطق آزاد راه اندازی می شود / احداث زیرساخت 7 منطقه آزاد جدید از بخش تهاتر نفت در بودجه 1401
هم اکنون بخوانید

لازم به ذکر است در این جلسه اعلام آمادگی شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در طراحی و اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر خصوصا بحث فضا سازی و تزئینات شهری مورد تاکید قرار گرفت.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

دکمه بازگشت به بالا