آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا با صعود دشوار اینتر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال اینتر و پارما در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان برابر یکدیگر قرار گرفتند که اینتر این بازی را در وقت‌های اضافه با نتیجه ۲ بر یک برد.

در این بازی پارما تیمی بود که زودتر به گل رسید و این کار را در دقیقه ۳۸ توسط استانکو یوریچ انجام داد. اینتر تا ۲ دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی تیم حذف شده این نبرد بود، اما گلزنی لائوتارو مارتینس در دقیقه ۸۸ ناجی نراتزوری شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

پس از ۱۵ دقیقه تلاش بی‌ثمر در نیمه نخست وقت‌های اضافه، سرانجام در دقیقه ۱۱۰ فرانچسکو آچربی مدافع نراتزوری دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند. به این ترتیب شاگردان سیمونه اینزاگی به‌عنوان اولین تیم به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا راه یافتند. پارمای دسته دومی هم که جان لوئیجی بوفون سنگربان سابق ایتالیا و یوونتوس، هنوز در آن بازی می‌کند، از گردونه مسابقات کنار رفت.

در ادامه بازی‌های این مرحله از کوپا ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میلان پذیرای تورینو خواهد بود. این بازی‌ها تا روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

حسنی: با حضور تیم‌های تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی به طور ضمنی موافقت شد، اما هنوز قطعی نشده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 20 =

دکمه بازگشت به بالا