راهنمای انتخاب لپ تاپ هواوی در زومیت

راهنمای انتخاب لپ تاپ هواوی در زومیت


به طور کلی لپ‌تاپ‌های هواوی جزو بهترین‌های بازار هستند. این لپ‌ تاپ‌ها سبک هستند و وزن کمی دارند، بنابراین برای استفاده در هر مکانی، رفتن به محل کار یا رفتن به دانشگاه ایده آل هستند. بسیاری از افراد برای کار در منزل یا مطالعه نیاز به خرید لپ تاپ دارند، اما انتخاب مدل مناسب آسان نیست. به همین دلیل این راهنمای خرید لپ تاپ هواوی را برای انتخاب بهترین مدل آماده کرده‌ایم تا راهنمایی مناسب برای انتخاب شما باشد. همچنین در این مطلب قیمت لپ تاپ هواوی را نیز در زومیت بررسی کنیم.


انواع مدل ها به همراه بررسی قیمت لپ تاپ هواوی


لپ تاپ‌های هواوی در دسته نوت بوک‌ها قرار می‌گیرند. لپ تاپ‌های بسیار باریک و سبک وزن که برای حمل و استفاده در حین حرکت ایده آل هستند.


این مدل‌ها برای مطالعه، کار و انجام وظایف روزانه از جمله مشاهده محتوای چند رسانه­ای مانند Netflix یا Amazon Prime Video طراحی شده‌اند. اگرچه همه این لپ‌ تاپ‌ها می‌توانند بازی‌ها را نیز اجرا کنند، اما این وظیفه اصلی­شان نیست. در واقع این مدل‌ها لپ‌تاپ‌های گیمینگ نیستند؛ اما می‌توانند بدون مشکل اکثر بازی‌ها را با پردازش گرافیکی متوسط و قابل قبول اجرا کنند.


7687


چهار محدوده متفاوت قیمت لپ‌ تاپ‌ هواوی


تمام لپ‌تاپ‌های هواوی MateBook هستند تا از تبلت‌هایی که MatePad هستند متمایز شوند.


در بازار سه طیف مختلف به فروش می رسد: MateBook استاندارد، MateBook D و  MateBook Pro. MateBook E که فعلا فروش خود را متوقف کرده است؛ اما هنوز هم در برخی فروشگاه‌ها یافت می‌شود.


MateBook E


MateBook E به عنوان یک کامپیوتر قابل تبدیل شناخته می‌شود؛ یعنی می‌توان از آن به عنوان لپ تاپ یا تبلت استفاده کرد؛ زیرا صفحه نمایش لمسی دارد و تمام سخت افزارها در صفحه جانبی قرار می‌گیرند. بنابراین صفحه کلید را می‌توان از آن جدا کرد. اما با این وجود هنوز یک لپ‌ تاپ ویندوزی است و به عنوان یک تبلت اندرویدی کاربرد ندارد.

کشف بیش از ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی در جنوب تهران
هم اکنون بخوانید


همانطور که گفتیم این مدل اکنون توسط شرکت هواوی تولید نمی‌شود اما هنوز هم در برخی فروشگاه‌ها وجود دارد.  


46523


MateBook D


این لپ‌تاپ‌ها معمولاً لپ‌تاپ‌های سبک‌تر، با سخت‌افزار کمتر و همچنین ارزان‌تری نسبت به MateBookalbeit با صفحه نمایش بزرگ‌تر هستند.


این مدل‌ها برای کار یا تحصیل در هر مکانی ایده آل هستند؛ زیرا حمل و نقل میت‌بوک بسیار راحت است. اما هنگام انجام کارهای سخت (مانند ویرایش گرافیک، بازی و غیره) کمی کند عمل می‌کنند.


همانطور که اشاره کردیم، MateBook D یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین لپ‌ تاپ‌های هواوی است. این مدل در حال حاضر از Matebook D14، D15 و D16 تشکیل شده است.


در این مطلب ما در مورد لپ تاپ‌هایی با صفحه نمایش ۱۴، ۱۵٫۶ و ۱۶ اینچی صحبت می‌کنیم که نسبت صفحه نمایش و بدنه ۸۷٪ و فریم‌هایی که تنها ۵٫۳ میلی‌متر ضخامت دارند و از طراحی خوبی برخوردار هستند.


Mate book


این مدل­ها به عنوان لپ تاپ‌های شاسی بلند هواوی شناخته می‌شوند. رایانه‌های شخصی قدرتمند که برای تمام کارها عملکرد مناسبی دارند. کارهایی همچون اتوماسیون اداری، مطالعات، ویرایش گرافیکی، بازی‌ها و … با این لپ تاپ­ها قابل اجرا هستند و در این زمینه­ها با مشکل و چالش مواجه نخواهید شد.


این مدل‌ها برای افرادی در نظر گرفته شده‌اند که از لپ تاپ برای کارهای مختلف استفاده می‌کنند و  دستگاهی همه کاره می‌خواهند که عملکرد خوبی در هر شرایط ارائه دهد.


huawei mate book بیشترین سطح عملکرد را به خود اختصاص داده­اند؛ زیرا به واسطه سخت افزار قدرتمند خود در انواع سطوح به خوبی عمل می‌کنند. کارهایی مانند اجرای برنامه‌های آموزشی، اتوماسیون اداری، بهره وری، طراحی گرافیکی، بازی ها و… همگی با این لپ تاپ­ها به طور کامل قابل اجرا هستند. میت‎بوک در طرح‌های مختلف در بازار موجود است و می­توانید بر اساس علایق و سلایق و همچنین سطح نیاز خود، مدل مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

دولت ارز خود را سال آینده چند می‌فروشد؟
هم اکنون بخوانید


MateBook X Pro


این مدل لپ تاپ حرفه‌ای‌ترین نسخه‌ در میان مدل‌های هواوی است. قدرتمندترین سخت افزار، متمرکز بر بهره وری در محل کار یا تحصیل با کارایی مناسب برای هر نوع کاربری از ویژگی‌های این نسخه است. این لپ‌ تاپ گران‌ترین و البته پرتقاضاترین مدل‌های هواوی به حساب می­آید که به واسطه سطح عملکرد قوی خود، قیمت منطقی و مقولی دارد. پس اگر به دنبال یک لپ تاپ معمولی و مقرون به صرفه هستید، این مدل برای شما گزینه مناسبی نیست.


خرید و بررسی قیمت لپ تاپ هواوی


در این مطلب به بررسی بهترین مدل لپ تاپ­های هواوی پرداختیم. همچنین سعی کردیم نکات مهمی را در خصوص انتخاب و قیمت لپ تاپ هواوی نیز ذکر کنیم. در صورت تمایل به اطلاع دقیق از قیمت­­ها و خرید انواع لپ تاپ­های هواوی معرفی شده می­توانید به فروشگاه زومیت مراجعه کنید. در فروشگاه اطلاعات فنی کامل­تری برای هریک از مدل­های معرفی شده موجود است.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا