۹ مؤسسه قرآن و عترت، مجوز فعالیت گرفتند

۹ مؤسسه قرآن و عترت، مجوز فعالیت گرفتند


به گزارش ایلنا، بیست و سومین نشست هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت با حضور اعضای این هیات و حجت‌الاسلام تقی‌زاده، رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در این سازمان برگزار شد.


 


در این نشست، پرونده درخواست تأسیس مؤسسات قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت با تأسیس مؤسسات زیر موافقت به عمل آمد:


۱- موسسه “نجم القرآن” از استان مازندران با مدیرعاملی خانم نجمه رستمی، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۲- موسسه “سفیران ملکوت” از استان آذربایجان غربی با مدیرعاملی خانم زهرا موسوی آذر، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۳- موسسه “عاشقان اهل بیت (ع)” از استان اردبیل با مدیرعاملی آقای سید ابوالفضل رحمان‌پناه، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۴- موسسه “شهید ابوالفضل هاشمی” از استان چهارمحال و بختیاری با مدیرعاملی آقای سید حجت‌الله محمدی شیخ شبانی، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۵- موسسه با نام پیشنهادی “فردوس سبحان” از استان اردبیل با مدیرعاملی آقای حمید پارسایی اوچپلاغ، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۶- موسسه “روضه القرآن یاسین” از استان آذربایجان غربی با مدیرعاملی آقای حسن محمدزاده، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۷- موسسه “یاس‌های فدک” از استان مازندران با مدیرعاملی آقای محسن پروین، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.


۸- موسسه “اهل البیت علیهم السلام، الرابطة العالمیة لاحیاء الشعائر الاسلامیة” از استان قم با مدیرعاملی آقای  سیدرضا موسوی واعظ، از نوع تخصصی و گستره فعالیت کشوری.

بررسی سلامت در حج روی موج رادیو
هم اکنون بخوانید


۹- موسسه “دارالقرآن حضرت علی اصغر (ع)” از استان تهران با مدیرعاملی آقای سید هاشم خادم الشریعه، از نوع عمومی و گستره فعالیت شهرستانی.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا