آنچلوتی: داور بودم نه برای خودمان پنالتی می‌گرفتم نه برای ویارئال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین شکست فصل رئال مادرید در لالیگا، روز گذشته (شنبه) در خانه ویارئال رقم خورد و با این نتیجه کهکشانی‌ها این فرصت را به رقیب دیرینه خود بارسلونا دادند که حاشیه امنیتش را در صدر جدول افزایش دهد، هرچند که آنها هم کار آسانی ندارند و امشب باید به خانه اتلتیکومادرید بروند.

بازی مدافع عنوان قهرمانی برابر زیردریایی زرد با تصمیماتی بحث‌برانگیز از سوی داور سوتو گرادو برای اعلام دو خطای پنالتی به سود هر یک از دو تیم پس از برخورد توپ با دست بازیکنان تیم مقابل همراه بود که اولین آنها به سود رئال مادرید بود و دومی به ضرر این تیم. با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئالی‌ها ترجیح داد به جای مقصر جلوه دادن داور عملکرد تیم خودش را زیر سؤال ببرد.

او گفت: بازی سختی بود. اصلاً خوب دفاع نکردیم. در ابتدای بازی پراشتباه بودیم و بعد از آن بازگشت به بازی برای‌مان سخت شد. ما سال جدید را خوب شروع نکرده‌ایم، درست مانند پارسال. خیلی مرتکب اشتباه می‌شویم. در تشخیص جریان بازی باید بهتر از این‌ها عمل کنیم. وقتی حریف شما را تحت فشار می‌گذارد، باید به استفاده از توپ‌های بلند رو بیاورید. ما هم برای این کار مشکلی نداشتیم، اما متأسفانه در تشخیص‌های‌مان دچار اشتباه شدیم.

کارلتو با اشاره به نحوه قضاوت بازی هم اظهار داشت: ما باید به این جور مسائل عادت کنیم. زمانی که در محوطه جریمه توپ با دست برخورد کند، دیگر پنالتی است هرچند اگر به من بود، نه برای خودمان پنالتی می‌گرفتم و نه برای حریف.

بررسی مسائل مهم اقتصادی کشور در جلسه غیرعلنی امروز دولت و مجلس/ پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها برای سال آینده
هم اکنون بخوانید

 

به نظر می‌رسد که سمت راست خط دفاعی یکی از نقاط آسیب‌پذیر ترکیب رئال مادرید در این فصل است و برای این بازی آنچلوتی ترجیح داد با وجود داشتن لوکاس واسکز از ادر میلیتائو برای پُر کردن جای خالی دنی کارواخال مصدوم استفاده کند.

وی در این بار هم گفت: من دیدم که میلیتائو در تیم ملی برزیل عملکرد خوبی داشت. البته این هم درست است که لوکاس به بازی در این پست بیشتر عادت دارد، اما او به تازگی ۹۰ دقیقه بازی کرده بود و من ترجیح دادم یک بازیکن سرحال‌تر را به میدان بفرستم. ضعف دفاعی، حاصل اشتباه کل تیم بود نه یک بازیکن. به هرحال این بار نتوانستیم نتیجه بگیریم و حالا باید به فکر بازی بعدی باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا