تقابل همبازی‌های استقلالی در اراک/ ذوب‌آهن با هوادار بهترین تیم لیگ می‌شود؟!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار از امروز (چهارشنبه) آغاز خواهد شد و ۳ تیم پرسپولیس، گل‌گهر  و استقلال شانس صدرنشینی خواهند داشت. در روز اول هفته پانزدهم، دو استقلالی سابق تیم‌های‌شان مقابل هم قرار می‌گیرند و شاگردان مهدی تارتار در تهران میهمان هوادار خواهند بود.

آلومینیوم اراک –فولاد خوزستان

تیم‌های دو همبازی سابق در استقلال این هفته باید به مصاف هم بروند. شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم در شرایطی میزبان فولاد هستند که هفته پیش دیگر تیم خوزستانی را در خانه‌اش با یک گل شکست دادند و با توجه به دیدار عقب‌افتاده‌شان با گل‌گهر امیدوار هستند با پیروزی در دو بازی خانگی‌ مقابل فولاد و گل‌گهر به جایگاه چهارم جدول لیگ هم برسند. آلومینیوم تا هفته چهاردهم یکی از خطوط مستحکم دفاعی لیگ را در اختیار داشته و با ۵ گل خورده شرایط خوبی را سپری می‌کند.

فولاد خوزستان که با جواد نکونام سابقه قهرمانی جام حذفی و همچنین سوپرجام فوتبال ایران را دارد، در این فصل با ثبات در کادرفنی و بودجه‌ای که صرف خرید بازیکنان جدید کرد، این امیدواری را در بین هوادارانش ایجاد کرد که یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ خواهد بود، اما نتایج این تیم نشانی از یک مدعی قهرمانی ندارد. فولادی‌ها در دو بازی خانگی اخیر خود ۴ امتیاز از دست دادند تا در جایگاه دهم جدول قرار بگیرند. شاگردان نکونام برای خارج شدن از این شرایط با انگیزه کسب ۳ امتیاز به مصاف آلومینیوم خواهند رفت.

هوادار تهران –ذوب‌آهن اصفهان

هوادار که فصل گذشته جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد، در دو دیداری که برابر ذوب‌آهن قرار گرفت دو پیروزی به دست آورد. تیمِ ساکت الهامی در ۵ هفته گذشته، ۳ مساوی و ۲ باخت کسب کرده است. آخرین برد این تیم به بازی با ملوان در هفته نهم برمی‌گردد. الهامی هفته پیش و بعد از اینکه یک امتیاز در اهواز مقابل فولاد گرفت، شاگردان نکونام را یکی از بهترین تیم‌های لیگ نامید. باید ببینیم این هفته هوادار می‌تواند سومین پیروزی‌اش مقابل ذوب‌آهن را کسب کند یا  شاگردان تارتار هم مثل فولاد بهترین تیم لیگ می‌شوند!

دلیل انگیزه بالای بازیکنان ایران و معرفی یک بازیکن باکلاس!
هم اکنون بخوانید

ذوب‌آهن بعد از تعطیلی لیگ، یک برد و ۲ تساوی به دست آورده است و هفته گذشته در دقایق آخر از شکست خانگی مقابل صنعت نفت فرار کرد. تارتار بعد از این دیدار از بازیکنانش انتقاد کرد و چند بازیکن تیمش را فاقد تمرکز لازم دانست و از برخورد با آنها خبر داد.

به گزارش تسنیم برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱

آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان، ساعت ۱۴، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
هوادار تهران – ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۴، ورزشگاه شهدای پاس‌قوامین تهران

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

ملوان بندرانزلی – نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۴، ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی
تراکتور تبریز – استقلال، ساعت ۱۴،  ورزشگاه شهید سلیمانی
سپاهان اصفهان – مس کرمان، ساعت ۱۵، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
مس رفسنجان – پیکان تهران، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
پرسپولیس – نساجی مازندران، ساعت ۱۶، ورزشگاه آزادی تهران
صنعت نفت آبادان – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۷، ورزشگاه تختی آبادان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا