بانک مرکزی تبدیل به چاپخانه پول بی‌پشتوانه شده است/ بانک‌های خصوصی، این موتورهای خلق پول را سرجای خود بنشانید

بانک مرکزی تبدیل به چاپخانه پول بی‌پشتوانه شده است/ بانک‌های خصوصی، این موتورهای خلق پول را سرجای خود بنشانید


به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در نطق میان دستور جلسه علنی امروز گفت: در ابتدا سالروز شهادت پر افتخار سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را خدمت حضرت ولی عصر و نائب برحقش، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و همرزمانش تسلیت عرض می کنم.


وی تاکید کرد: بی شک ملت بزرگ ایران خودش را وامدار از خود گذشتگی ها و رشادت های این سرباز دلیر اسلام می‌دانند و در امتداد راه این شهید، پاسدار مرزهای اسلام و ایران خواهند بود.


وی تاکید کرد: تفکر حاج قاسم هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود، دشمنان بدانند که با هر بار کشتن یک حاج قاسم، صدها حاج قاسم دیگر متولد خواهد شد.


وی ادامه داد: حاج قاسم. رویکرد، روحیه، مقاومت و اندیشه شما الگوی راهمان خواهد بود. نخواهیم گذاشت دستاوردهای شما اندکی کمرنگ شود، بی شک بیگانگان اجازه تعدی به ایران را نخواهند داشت و قدس آزاد خواهد شد.


علیزاده تاکید کرد: شیطان بزرگ بشنود که ما روح او را می شناسیم، اگر فرماندهان ما را به شهادت رساندند، اکنون یوزهای غیور و جوان ایرانی هستند که مقابلت ایستاده اند. قسم به خدا که هرگز تسلیم نخواهیم شد، از ملیت، مرزها ،جزایر و خیابان‌ها دفاع خواهیم کرد و جان خودمان را فدای ایران خواهیم کرد.


عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: امروز ما مسئولین متهم اصلی شرایط نابسامانی اقتصادی هستیم . اول از خانه شروع می کنم، جناب آقای دکتر قالیباف، فقط گفتید و گفتیم وضعیت موجود قابل قبول نیست، اما چه کردیم؟ آقای رئیس‌جمهور می دانیم خزانه ای پر از بدهی، بازار سرمایه ای ویران، تحریم‌های ناجوانمردانه، اقتصادی بی ثبات، تورمی تصاعدی و فضای مجازی ولنگار را تحویل گرفتید، همه چیز مهیا شد تا ارزش ریال تنزل پیدا کند و لقلقه زبان معاندین شود، اما شما بهتر از من می دانید در این شرایط حساس که در محاصره تبلیغاتی و رسانه ای ، رسانه های تروریستی هستیم، صندلی های مدیریتی جای آزمون و خطا نیست.

مهم‌ترین ضرر ارز ۴۲۰۰ تومانی ایجاد رانت و تورم سنگین بود/ حذف ارز ۴۲۰۰ خدمت به مردم است
هم اکنون بخوانید


علیزاده با بیان اینکه دستگیری دلالان دلار قصه تکراری دیروز است، برای حفظ ارزش پول ملی اقدام عملیاتی و کارشناسی لازم است،گفت: نگران کوچک شدن سفره مردم بودیم، مبادا با تصمیمات اشتباه سفره ای نماند که فرزندان ما بر سر آن بزرگ شوند، در هر زمینه ای نیاز به مدیریت صحیح داریم لذا ضعف ما از مدیریت است نه از کمبود منابع. تولید کننده گان سردرگم شده اند، یک روز مرغ مازاد، فردا کمبود، یک روز صادرات میوه و فردا ورشکستگی باغداران، یک روز کمبود آنتی بیوتیک و فردا شنیدن خبر اهتکار ده ساله مواد اولیه بزرگترین کارخانه داروسازی کشور .دیروز سخن از زمستان سخت اما امروز قطع گاز نیروگاه ها و کارخانه ها. از ساخت یک میلیون مسکن شنیدیم اما حاشیه‌نشینی مردم را دیدیم، برای حفظ محیط زیست و هوای پاک امید بستیم ،جنگلهای سوخته، دریاچه های خشک شده و هوای پر از دود نصیبمان شد لذا دلیل همه این مشکلات جز ضعف در سیستم مدیریتی و نبود کار کارشناسی نیست.


علیزاده تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور وقت بازنگری است. از شما می‌پرسم ،مخاطب این بایدها کیست؟ صالح آبادی ها می روند و فرزین ها می آیند، اما روش کار همان است، بانک مرکزی تبدیل به چاپخانه پول بی‌پشتوانه شده است، بانک‌های خصوصی ، این موتورهای خلق پول را جای خود بنشانید. البته بهتر است به جای بانک خصوصی بگویم شرکت های خانوادگی و یا بنگاه املاک که با مطالبات معوق هنگفت و در پی ناترازی شدید اضافه برداشت از بانک مرکزی را رقم زده اند، به طوری که در برخی سال‌ها تاثیر این اضافه برداشت ها در افزایش پایه پولی و به دنبال آن افزایش تورم غیر قابل انکار است.


واشنگتن در خصوص موارد اختلافی نرمش نشان داده‌/ اروپا و آمریکا برای توافق با ایران ثانیه شماری می‌کنند/ احتمال توافق در دور تازه مذاکرات وین
هم اکنون بخوانید

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس تاکید کرد: بانک های خصوصی از اهداف اصلی خود دور شده اند و شاید وقت آن رسیده که بازگشت آنها را به دولت در دستور کار قرار دهیم.


وی با اشاره مسائل حوزه انتخابیه خود بیان کرد: از شهرستان سپیدان و همای جان زیبا بارها صحبت کرد ه ام و مکررا از وزرای مربوطه خواسته ام با توجه به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری و دارا بودن طبیعت کم نظیر این منطقه ، قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در استان پهناور فارس و همچنین جنوب کشور را دارد و در ایام مختلف سال شاهد حضور جمع کثیری مردم از استانها و شهرستانهای همجوار به منظور تفریح و گردش در این شهرستان هستیم، اما به دلیل عدم وجود امکانات کافی های، جاده های نامطلوب نیازمندِ تعمیر و توسعه، متاسفانه شاهد مشکلات عدیده ای از جمله مسائل بهداشتی و زیست محیطی و حادثه‌ای مکرر هستیم، لذا از جناب آقای ضرغامی وزیر گردشگری خواهشمندیم پیرو مذاکرات قبلی نسبت به معرفی شهرستان به عنوان منطقه ویژه گردشگری اهتمام ورزد.


وی در ادامه خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: جناب آقای محرابیان وزیر نیرو در شهرستان کهن بیضا مردم شهید پرور و ولایی این شهرستان در بخش شهری و روستایی، به شدت از کمبود آب شرب رنج می‌برند، حال انکه مسیر آبرسانی به کلانشهر شیراز از میانِ دشتهای بیضا می گذرد، من از شما می‌پرسم ،آیا این نقض عدالت نیست؟ آیا تصویب ایجاد سد ششمیر و انتقال آب آن به کلانشهر شیراز نقض عدالت نیست؟ آب چشمه های ششمیر صرفاً متعلق به مردم عزیز و خونگرم بخش زیبای همای جان می باشد و اجازه انتقال آن به هیچ نقطه‌ای از استان ، جز همای جان را نمی‌دهیم. امید است با تذکر شما به شورای راهبردی استان این تصمیم غلط به زودی اصلاح شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا