رویداد ۲۰۲۳ مهم‌ترین اولویت میراث‌فرهنگی اردبیل/ هیچ کاری برای مسائل مالی متوقف نشود

رویداد ۲۰۲۳ مهم‌ترین اولویت میراث‌فرهنگی اردبیل/ هیچ کاری برای مسائل مالی متوقف نشود


به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیان (معاون گردشگری) در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در برهه کنونی باید مهم‌ترین کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در همه معاونت‌ها اجرای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ باشد. 


او کشور افزود: همه در این برهه از اداره‌کل استان انتظار دارند در مورد رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو عملکرد خوبی داشته باشد و ما در این زمینه همراه اداره‌کل هستیم تا بهترین استفاده را از اردبیل ۲۰۲۳ داشته باشیم. 


معاون گردشگری تاکید کرد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت بسیار مهمی است، هیچ کاری در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ نباید به دلیل مسائل مالی متوقف شود و ما آماده کمک به برگزاری این رویداد با تامین منابع هستیم. 


شالبافیان ادامه داد: تا آخر هفته به اردبیل سفر خواهم کرد تا جلسه اردبیل ۲۰۲۳ را برگزار کنیم و باید قبل از آن برنامه اجرایی و عملیاتی این رویداد به صورت کامل آماده شود. 


در ادامه این جلسه حسن محمدی ادیب (مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل) گفت: در راستای معرفی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برنامه ویژه‌ای برای نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران داریم که به این منظور اجرای ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه توسط استان اردبیل و اختصاص سالن ویژه به استان از مواردی است که باید با مساعدت معاونت گردشگری وزارتخانه اتفاق بیفتد. 


انتهای پیام/

جایزه جشنواره‌ «زردآلوی طلایی» برای «کلاس رانندگی» مرضیه ریاحی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا