میلوژوویچ: باور دارم بازیکنان ایران می‌توانند بهترین خودشان در قهرمانی جهان باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانیسلاو میلوژوویچ، مربی بدنساز تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص حضورش در این تیم اظهار داشت: به ایران آمده‌ام که شرایط را بهتر کنم. البته شرایط مسابقات هندبال قهرمانی جهان متفاوت است و با تیم‌هایی بازی می کنیم که شرایط خوبی دارند. 

 

وی در ادامه افزود: به بچه‌ها گفتم باید آنقدر آماده باشند که با حریفان به بهترین نحو بجنگند. بازیکنان در این دو مرحله اردو شرایط خوبی پیدا کردند و باور دارم می توانند بهترین خودشان باشند.

مربی بدنساز تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان پیش از اعزام به لهستان گفت: از بین بازیکنان فقط علیرضا موسوی مصدوم است و مصدوم جدی نداریم. موسوی هم قبل از اردو در تیم باشگاهی خود  مصدوم شد و نمی‌توانیم او را در قهرمانی جهان داشته باشیم و با این وضعیت نمی‌تواند با شرایط ایده‌آل در این مسابقات حاضر باشد. موسوی با این شرایط و با مصدومیتی که داشت تمرین کرد ولی آسیب‌دیدگی او جدی است.

وی در پایان تاکید کرد: برای تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

انتهای پیام/

فرکی: مربیان و بازیکنان تغییر کردند، اما ساختار لیگ مانند فصل‌های گذشته است/ حال و روز فوتبال ما خوب نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =

دکمه بازگشت به بالا