سرمربی الکرامه: شهرداری گرگان می‌تواند به مراحل پایانی برسد/ عالیم: سالن جو بسیار خوبی داشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعظم الحسین پس از شکست تیم بسکتبال الکرامه سوریه مقابل شهرداری گرگان، در چارچوب مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا اظهار داشت: به تیم شهرداری گرگان خسته نباشید و تبریک می‌گویم که در این بازی زیبا پیروز شد. گرگان تیم قدرتمندی است و می‌تواند به مرحله پایانی مسابقات صعود کند.

سرمربی الکرامه در ادامه گفت: ما هم تلاش کردیم در این بازی پیروز شویم اما تقابل با ستاره‌های تیم شهرداری کار سختی است. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و از عملکرد آنها راضی هستم. با تیمی قدرتمند بازی داشتیم و شکست برابر این تیم، دلیلی بر بد بودن ما نیست.

همچنین عبدل عالیم، ستاره آمریکایی تیم الکرامه پس از این مسابقه تصریح کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب شهرداری داشتیم. تمام تلاش خود را کردیم تا پیروز شویم اما حریف قدرتمندی داشتیم و به این هدف نرسیدیم. به تمرین بیشتری نیاز داریم تا هماهنگ‌تر شویم. همه بازیکنان ما خوب بودند اما حریف بهتر کار کرد که به برتری رسید.

گارد آمریکایی الکرامه درخصوص حمایت هواداران حاضر در سالن خاطرنشان کرد: جوّ بسیار خوبی را دیدیم و به هواداران تبریک می‌گویم. آنها تیم خود را با تمام وجود دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

توماس باخ کرونا گرفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا