روسیه نشانه‌هایی از ضعف یا انزوا بروز نداده است

روسیه نشانه‌هایی از ضعف یا انزوا بروز نداده است


به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «کارولین گالکترو»، رئیس اندیشکده فرانسوی «ژئوپراگما» تاکید کرد که روسیه برخلاف امیدهای غرب، نشانه‌هایی از ضعف یا انزوا نشان نمی‌دهد.


گالکترو گفت: «من هیچ نشانه‌ای از تضعیف روسیه نمی‌بینم، زیرا تحریم‌های بی‌شماری از قبل اعمال شده‌اند و مقام‌های روسیه برعکس این شرایط تاکید کردند که تحریم‌ها اثرگذار نخواهد بود». 


وی با بیان اینکه برخلاف امید غرب، روسیه امروز منزوی نیست، توضیح داد که غرب در عین حال با مقاومت کشورهایی مواجه است که با سلطه آن بر جهان مخالف هستند و و اروپا اکنون به یک هدف اقتصادی در این درگیری تبدیل شده است.


رئیس اندیشکده فرانسوی افزود: «‌غرب برای مدت زمانی طولانی برای جذب اوکراین به اردوگاه خود پیوند آن با اتحادیه اروپا و ناتو تلاش کرده است».  


وی در ادامه تصریح کرد: «روسیه نیز از مدت ها پیش تاکید کرده است که استقرار پایگاه‌ها و موشک‌هایی که امنیت این کشور را تهدید می‌کند در خاک اوکراین غیرقابل قبول است».


گالکتور تاکید کرد: «هدف روسیه خلع سلاح اوکراین است و مسکو امیدوار است اوکراینی‌ها روزی دریابند که تحت کنترل گروهی هستند که کاملا نسبت به منافع آنها بی‌تفاوت هستند، آنها راه خودکشی را در پیش گرفته‌اند و قربانیان آن مردم اوکراین هستند».


 


 


انتهای پیام/

پادشاه سعودی از امیر کویت برای سفر به ریاض دعوت کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا