جای برخی از اعضای کابینه بودم، استعفا می‌دادم

جای برخی از اعضای کابینه بودم، استعفا می‌دادم


به گزارش ایلنا، سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: کشور ما جزء نخستین کشورهای ثروتمند دنیا است کما اینکه گاز، نفت، پتروشیمی و منابع قوی انسانی داریم بنابراین چرا ارزش پول ملی ما در جهان باید تحقیر شود مگر تورم جز به معنای کاهش ارزش پول ملی نیست.


نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس با بیان اینکه ارزش پول ملی نشان دهنده وضعیت اقتصادی کشور و اعتبار اقتصادی است، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ما با هدف قرار دادن ارزش پول ملی به دنبال کاهش قدرت حضورمان در بازارهای جهانی هستند.


وی خطاب به نمایندگان مجلس و ملت بیان کرد: ارزش پول ملی به دلیل وضعیت بازار ارز در دو هفته اخیر بیش از ۳۳ درصد کاهش یافته است که این وضعیت در شأن و صلاح مردم ایران نیست آن هم در شرایطی که ارز به میزان کافی داریم اما عدم مدیریت ها و بعضا بی توجهی ها مقدمات بروز این مسائل را ایجاد کرده است و بانک مرکزی باید به عنوان متولی و مسئول مستقیم این بخش پاسخگوی این وضعیت باشد.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به بی ثباتی قیمت ها و گرانی کالاها تحت تاثیر بازار ارز، تاکید کرد: مردم ایران شهید دادند بنابراین مستحق این وضعیت نیستند ضمن اینکه این نظام، نظامی الهی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به مجلس، دولت و قوه قضائیه تاکید کردند که باید مشکلات مردم را رفع کنند، آیا برخورد مسئولان باید این باشد؟ اگر جای برخی از اعضای کابینه دولت بودم از تریبون مجلس استعفا داده و کنار می رفتم.

سفر نایب رییس اول مجلس به سوریه
هم اکنون بخوانید


وی با بیان اینکه باید مواظب باشیم چرا که ما ضمان شرعی داریم، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کنونی عدم پایبندی بانک مرکزی به تکالیفش برای تسویه تعهدات ارزی بخش کشاورزی است.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا