عبدی: غافلگیر شدیم و دروازه‌مان باز شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد عبدی پس از تساوی یک – یک نساجی مازندران مقابل هوادار اظهار داشت: بازی باکیفیتی بود و آن را خوب آغاز کردیم. روی غافلگیری گل خوردیم و خدا را شکر گل تساوی را زدیم. می‌توانستیم پیروز شویم، اما قسمت نبود و خدا را شکر می‌کنم که نباختیم. دو تیم فشار می‌آوردند و پورقاز توپ را عالی از دروازه هوادار خارج کرد. توپ بعدی هم وارد دروازه نشد.

وی با اشاره به شکست ۲ بر صفر شاگردان حمید مطهری مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: سالی یک بار اتفاقی مشابه دیدار قبلی ما رخ می‌دهد که همه بازیکنان بد بودند، اما اوضاع خیلی خوب است و خوب بازی می‌کنیم. این نتیجه را با سه امتیاز خارج از خانه جبران خواهیم کرد.

هافبک تیم نساجی مازندران راجع به غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم. اگر هواداران به ورزشگاه بیایند، خوشحال می‌شویم. با این حال به آنها اجازه نمی‌دهند و در بازی قبلی حدود ۵۰۰ تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند که اگر نیایند، بهتر است. آنها یا به‌صورت کامل بیایند، یا نیایند. جذابیت بازی با حضور هواداران بیشتر می‌شود و امیدوارم آنها هر چه سریع‌تر به ورزشگاه‌ها بیایند.

عبدی در مورد قضاوت موعود بنیادی‌فرد در این بازی و انتقاد سرمربی نساجی از داوران ظرف هفته‌های اخیر گفت: در جایگاهی نیستم که درباره داوری صحبت نکنم و بهتر است مطهری و مدیران باشگاه در این باره اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/

رضوانی: در مجمع کمیته خودخواهی یک فرد را داشتیم، نه درگیری/ یک سی‌ام فدراسیون خاص پول نگرفتیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا