تکواندو آزاد کشوری| قهرمانی نصیری و توکلی در روز نخست

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان تحت عنوان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو با حضور ۷۰۶ تکواندوکار، از امروز سوم دی ماه در محل خانه تکواندو در فدراسیون تکواندو آغاز شد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، در روز اول این رقابت‌ها ۱۰۷ تکواندوکار در دو وزن ۴۶- و ۷۳+ کیلوگرم به مصاف هم رفتند. در وزن ۴۶- کیلوگرم، سعیده نصیری با برتری در دیدار فینال مقابل پریماه قلی‌نژاد توانست به عنوان قهرمانی برسد. سوگل شیری و پرنیا سلمانی نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۳+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی پس از سه سال دوری از مسابقات به دلیل مصدومیت، شروع طوفانی داشت و در مبارزه پایانی زهرا پوراسماعیل یکی از مدعیان این وزن را در دو راند مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت. در این وزن زینب سیدمرادی و شهربانو دامغانی‌نژاد نیز عناوین سومی را به دست آوردند.

فردا در دومین روز مسابقات، رقابت‌های اوزان ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان (مینو مداح، سرمربی و مهروز ساعی، مربی) تنها نفرات اول و دوم هر وزن به همراه افراد منتخب کادر فنی به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

تعیین زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا