الهامی: زمین مسابقه شرایطی را که می‌خواستیم نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های هوادار و نساجی مازندران که به تساوی یک – یک انجامید، اظهار داشت: به همه عزیزان خسته نباشید می‌گویم و از اینکه در این هوای سرد و بارانی در ورزشگاه حضور داشتید از شما تشکر می‌کنم. باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم، چرا که یک بازی سراسر فیزیکی بود و زمین بازی شرایطی را که می‌خواستیم، نداشت. بازی وارد چیزی شد که هر دو تیم دوست نداشتند اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: به بچه‌های خوب نساجی، مجموعه کادر فنی و آقایان حدادیان و سیف‌الله‌‌پور مالک و مدیرعامل این تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و در نیمه اول ما کاملاً تیم برتر بودیم و در نیمه دوم از دقیقه ۵۵ احساسی عقب نشستیم و تیم نساجی تا زمانی که گل مساوی را بزند از ما بهتر بود. از دقیقه ۷۵ با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی را در اختیار داشتیم و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای استفاده داشتند. هر دو تیم می‌توانستند برنده و یا بازنده بازی باشند.

سرمربی تیم هوادار با تمجید از تیم داوری مسابقه خاطر نشان کرد: یک خسته نباشید جانانه به گروه داوری می‌گویم که فوق‌العاده بودند. امسال موعود بنیادی‌فر و گروه‌شان فوق‌العاده بودند و فکر نمی‌کنم اعتراضی از جانب دو تیم باشد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امروز بنیادی‌فرد ثابت کرد که چرا در الیت نفر اول است و خیلی راحت می‌تواند مسابقات آسیایی و حتی جهانی را داوری کند.

الهامی در مورد استفاده از برخی بازیکنان جوانان برای اولین بار در این بازی سنگین گفت: خیلی دوست دارم در مورد این بچه‌ها صحبت کنم. یک رکوردی که تیم هوادار دارد این است که از هشتمین بازیکن زیر ۲۱ سال که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌رود نیز در این بازی استفاده کرد. سه بازیکن ما از جمله  سعید سحرخیزان، فرهاد زاوشی و بچه‌های دیگر زیر ۱۷ سال هستند و خالدآبادی دروازه‌بان ما ۲۰ ساله است که امروز درون دروازه جلوی تیم خوب نساجی به‌عنوان قهرمان جام حذفی سال گذشته که ثبات دارد و این را مدیون حدادیان است، قرار گرفت. 

صعود نوشاد عالمیان به یک‌هشتم نهایی مسابقات تنیس روی میز کرواسی
هم اکنون بخوانید

ادامه دارد …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا