خروج نام مصلایی‌‎پور از لیست داوران s1 و ارتقا به مدرسی در لیست جدید/ سلطانی‌زاده المپیکی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد تا طبق آن لیست داوران ارتقا یافته و آنهایی که با تنزل درجه مواجه شدند، مشخص شود.

بنابر اعلام اتحادیه جهانی، کامران سلطانی‌زاده داور تهرانی از درجه یک به s1 ارتقا پیدا کرده است تا در کنار نیما صادقی، سعید عباسی و مهدی بشیرزاده چهار داور درجه المپیکی ایران باشند.

هیچ کشوری بیشتر از ۴ سهمیه در میان داوران درجه s1 ندارد.

به این ترتیب نام محمد مصلایی‌پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی که چندی پیش به عضویت کمیسیون داوری اتحادیه جهانی درآمد و عنوان مدرسی را دریافت کرد، از لیست داوران المپیکی خارج شده و به سمت مدرسی ارتقا پیدا کرده است.

نام مصلایی‌پور در فهرست ۱۳ مدرس اتحادیه جهانی قرار گرفته که مستقیما زیر نظر uww فعالیت خواهند کرد، این ظرفیت خالی فضا را برای درجه المپیکی شدن کامران سلطانی‌زاده فراهم کرد.

همچنین در فهرست جدید اتحادیه جهانی، محمود ستوده از لرستان و میلاد قلاوند از اروند به درجه یک بین‌المللی ارتقا پیدا کردند.

ابوالفضل عقیلی از لرستان، حامد علیزاده از بوشهر، صابر آتش پیکر از مازندران، دانیال بابایی از مازندران، سیدنصرت‌الله فتحی از کهکیلویه و بویر احمد، میثم قوتی از تهران، عدنان خدامرادی از کردستان، امین رضاپور از گیلان، سیدمیثم ساداتی از مازندران، امین تادین از خوزستان، جواد واحدی از تهران نیز درجه دو بین‌المللی را دریافت کردند.

انتهای پیام/

محدوده زمانی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری تعیین شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا