پر شدن انبارها و نوسازی ناوگان امدادی دغدغه اصلی هلال‌احمر است

پر شدن انبارها و نوسازی ناوگان امدادی دغدغه اصلی هلال‌احمر است


به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ کولیوند در حاشیه سفر خود به استان فارس، شهرستان جهرم، گفت: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در جایی کار و فعالیت می‌کنند که همه اهداف و فعالیت‌های آن در راستای رضای خداست؛ کمک‌های اجتماعی، مردمی، امدادونجات و خدمات تخصصی و… در هلال‌احمر به کمک جوانان انجام می‌شود. 


وی با اشاره به درخشش جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال‎احمر در عرصه کمک‎رسانی و امدادرسانی، ادامه داد: فعالیت‌های داوطلبانه و ارزشمند جوانان ایرانی، زبانزد خاص و عام است به طوری که رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر هم از داوطبان و جوانان عضو هلال‌احمر ایران به عنوان الگو یاد می‌کند. 


کولیوند اضافه کرد: خدمت صادقانه جوانان و داوطلبان به دلیل این است که در مسیری قرار گرفته‌اند و خدمت می‌کنند که در راه خداست؛ در قرآن کریم هم در بیش از ۱۰۰ آیه تاکید شده که در راه خیر و دستگیری از مردم بشتابید؛ کاری که جوانان و داوطبان جمعیت هلال‌احمر انجام می‌دهند. به همین دلیل است که محبت این جوانان در دل مردم است چراکه جمعیت هلال‌احمر در همه سختی‎ها در میدان عمل و امدادرسانی فعال است. 


وی با اشاره به سالگرد صدسالگی جمعیت هلال‌احمر گفت: همان طور که اعضای جوان و داوطلب در جمعیت هلال‌احمر فعال‌اند؛ پیشکسوتان هم با توان خود حضور دارند که ما باید قدردان حضور آن‌ها باشیم و در جهت توسعه حضور آن‌ها برآییم. 


طرح‎هایی برای آینده


کولیوند با اشاره به این که برنامه‌های جامعی برای پیشبرد جمعیت هلال‎احمر دارد، ادامه داد: اولین برنامه راهبردی ما مولدسازی در جمعیت هلال‌احمر استان‌ها و شهرستان‌هاست، به طوری که موقوفات و املاک هر شهرستان به خود آن‌ها واگذار شود تا عواید آن برای توسعه جمعیت هلال‎احمر همان شهر هزینه شود. اتفاقی که در واگذاری ۶۰ هکتار موقوفه در شهرستان جهرم هم در نظر گرفتیم و پیش بردیم. 

تداوم رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور/در حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنید
هم اکنون بخوانید


وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و با اشاره به اردوگاه آموزشی که به جمعیت هلال‌احمر شهرستان جهرم واگذار شد، افزود: انتظار ماست که این اردوگاه در راستای اهداف واقف استفاده شود و به یکی از اردوگاه‌های آموزشی، امدادی و فرهنگی ارزشمند در منطقه تبدیل شود. 


به فکر رفع مشکلات هستیم


وی با اشاره به خدمت ارزشمند جوانان جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: قاعدتا زمانی که خدمت خالصانه جوانان وجود دارد، ما هم باید به فکر رفع مشکلات آن‌ها باشیم. 


رئیس جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به جلسه پرسش و پاسخی که با امدادگران جمعیت شهرستان جهرم داشت، گفت: همه دغدغه امدادگران برطرف شدن مشکلات جمعیت است و هیچ فردی برای رفع مشکل خود مطالبه‎ای نداشت و این به طبع بلند آن‌ها برمی‌گردد. 


وی ادامه داد: همه تلاش ماست که مشکلات امدادگران حل شود؛ ما تلاش کردیم و مشکل بیمه حل شد، مشکل پرداخت معوقات و مشکلات معیشتی امدادگران و کارمندان ستادی هم به زودی حل می‌شود. 


کولیوند با اشاره به طرح زمستانه و آمادگی برای امدادرسانی در زمان بروز بحران در فصل زمستان و بهار افزود: تلاش ما این است که انبارهای جمعیت هلال‌احمر تقویت شود؛ حل معضلات لجستیک جمعیت هلال‌احمر، کمبود خودرو و بالگرد از مهم‌ترین دغدغه ‎های ماست. 


رئیس جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: هر زمانی که کمبودهای خودرو و بالگرد حل شود، نیازهای شهرستان‌ها هم برطرف می‎‌شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا