مدارس تهران تا سه‌شنبه مجازی شد/احتمال لغو دربی

مدارس تهران تا سه‌شنبه مجازی شد/احتمال لغو دربی


به گزارش خبرنگار ایلنا، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پایان جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه غیرحضوری تا سه‌شنبه هفته جاری غیرحضوری است. همچنین  دانشگاه‌های تهران چه دولتی و چه غیردولتی تا ۳شنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه مهد کودک ها تعطیل است، ادامه داد: همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز  ممنوع است. از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند. 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند. 


ملکی ادامه داد: فروش طرح ترافیک برای این سه روز توسط شهرداری تهران متوقف خواهد شد و فروش ممنوع است همچنین نیاز است که شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.


وی تاکید کرد: از سوی دیگر فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف خواهد بود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران این را هم گفت: به وزارت کشور پیشنهاد داده می شود که ساعت کاری ادارات دو ساعت کاهش پیدا کند که در صورت تایید این موضوع ابلاغ می شود. این کار با هدف کاهش بار ترافیکی شهر انجام می‌شود.


ملکی با اشاره به بازی فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: ممکن است با توجه به شرایط پایداری هوا مجبور به لغو این بازی در روز سه‌شنبه و تغییر زمان بازی شویم.

واکنش "خزعلی" به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا