اقدامات خوبی در زمینه اتصال ریلی، آب و مسکن در استان انجام شده است/ پیشرفت کشور به هیچ وجه متوقف نشده و نخواهد شد

اقدامات خوبی در زمینه اتصال ریلی، آب و مسکن در استان انجام شده است/ پیشرفت کشور به هیچ وجه متوقف نشده و نخواهد شد


به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اهداف دومین سفر دولت مردمی به این استان گفت: خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و بنده علقه خاصی به مردم آن دارم.


رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر اول دولت سیزدهم به خراسان جنوبی افزود: استاندار و دیگر مسئولان استان با راهنمایی‌های نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان کارها و اقدامات خوبی برای پیشرفت خراسان جنوبی انجام داده‌اند.


رئیسی با بیان اینکه در این سفر مصوبات سفر اول را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها و طرح‌های استان به نتیجه رسیده و برخی در دست اقدام است. همچنین مسایل مهمی هم در استان مثل اتصال ریلی و مساله آب هست که از انتظارات مردم استان است و این دو مسأله را دنبال می‌کنیم.


رئیس جمهور با اشاره به اینکه اقدامات مقدماتی برای اتصال ریلی و تامین آب انجام شده است، تصریح کرد: کار در زمینه مسکن چه در زمینه واگذاری زمین و چه در زمینه ساخت مسکن در خراسان جنوبی خوب پیش رفته است و این موضوع را در استان دنبال می‌کنیم که به نتیجه مورد نظر برسد.


رئیسی با بیان اینکه هرگونه خدمت و کار برای مردم بسیار خوب، متدین، مخلص، با صفا و صمیمی استان خراسان جنوبی را برای خودمان و دولت توفیقی بزرگ می‌دانیم، خاطرنشان کرد: در این سفر هم مصوبات سفر قبلی و هم رفع موانع و مشکلات احتمالی که نسبت به هر کدام از این طرح‌ها وجود داشته باشد، پیگیری خواهد شد.

بهتر است طرح صیانت در صحن و با مشارکت همه نمایندگان بررسی شود/ با محدودیت مخالفم/ باید به مردم حق انتخاب بدهیم
هم اکنون بخوانید


رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت: همچنان که بارها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد. بحمدالله مسأله‌ای که دشمنان ایجاد کردند با مقاومت و ایستادگی مردم ناکام می‌ماند و کار سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت.


رئیسی اظهار داشت: در این سفر برخلاف سفر قبل که به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی نداشتیم، با مردم هم دیدار خواهیم کرد تا از نزدیک حرف مردم را بشنویم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا