تعمیر لباسشویی در اهواز _ اهواز سرویس

تعمیر لباسشویی در اهواز _ اهواز سرویس


می‌خواهید بعد از یک روز کاری سخت لباس‌ها را بشویید. اما هر کار می‌کنید دستگاه شما شروع به کار نکرده و روشن نمی‌شود. در اینجاست که متوجه می‌شوید ایرادی در آن به وجود آمده است. با وجودی که افراد بسیاری کارهای تعمیراتی را انجام می‌دهند نگرانی زیادی پیدا می‌کنید. زیرا می‌دانید یک فرد ناوارد می‌تواند آسیب بیشتری به دستگاه شما برساند. پیدا کردن مرکزی مطمئن و معتبر برای انجام کار تعمیرات همیشه سخت است. اما اگر در اهواز زندگی می‌کنید نگران نباشید. ما تمام کارهای تعمیر لباسشویی در اهواز را با کمک افراد متخصص و با تجربه برای شما انجام می‌دهیم. و در عین حال به شما تضمین خواهیم داد با کمترین هزینه و در زودترین زمان ممکن مشکلتان حل شود.


با وجود برندهای متفاوتی که در ماشین‌های لباسشویی وجود دارد، برخی از مشکلات در اغلب آن‌ها مشترک است. در ادامه می‌خواهیم نگاهی کلی به مشکلات به وجود آمده در ماشین‌های لباسشویی انداخته و ببینیم هریک ممکن است چه علتی داشته باشند. حتی شاید خودتان بتوانید با خواندن این مطالب برخی از ایرادهای جزئی را رفع کنید. برای هرگونه کار تعمیر لباسشویی در اهواز با ما در تماس باشید.


اگر ماشین لباسشویی در حین شستشو از جای خود تکان خورده و صدای زیادی دارد


گاهی می‌بینید با شروع کار دستگاه، و خصوصاً در دورهای تند چرخش، ماشین لباسشویی شما از جای خود تکان خورده و صدای زیادی ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی بهتر است تراز بودن دستگاه را بررسی نمایید. نداشتن تراز مناسب باعث تکان خوردن ماشین لباسشویی خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشته باشید بست‌های ماشین لباسشویی‌تان است. باز شدن این بست‌ها باعث حرکت دستگاه خواهد شد. اگر مشکل شما حل نشد باید موارد تخصصی‌تر مورد بررسی قرار گیرند. مثلاً شاید ایرادی در کمک فنرها به وجود آمده باشد. و یا تسمه دیگ خراب شده است. برای چک کردن تمامی موارد می‌توانید از کارشناسان مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بگیرید.


حل مشکل عدم چرخش دیگ توسط مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در اهواز

مجمع نمایندگان تهران برای حل مشکلات حوزه آب و فاضلاب کارگروهی تشکیل داد
هم اکنون بخوانید


نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌تواند علل متفاوتی داشته باشد که هریک باید جداگانه بررسی شوند. در ابتدا بهتر است حجم لباسی که داخل دیگ ریخته‌اید را چک کنید. گاهی اوقات نچرخیدن آن تنها به خاطر مقدار زیاد لباسی است که می‌خواهید یک‌باره بشویید. بهتر است کمی لباس‌ها را کمتر کرده و بعد دوباره ماشین را روشن کنید. اگر مشکل ادامه داشت شاید درب ماشین به خوبی چفت نمی‌شود. گاهی خراب شدن سوئیچ درب چنین نتایجی را به دنبال خواهد داشت. در برخی مواقع پمپ تخلیه گیر می‌کند و در نتیجه دیگ نمی‌چرخد. در انتها باید تمامی تسمه‌ها و حتی موتور ماشین لباسشویی بررسی گردد. در موارد تخصصی‌تر به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از نیروهای آموزش دیده در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بگیرید.


بررسی علت ماندن پودرها بعد از شستشو توسط متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز


اگر بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی می‌بینید بخشی از پودرها در ظرف مانده و حل نشده‌اند باید اول از همه فیلتر شیر الکتریکی را خوب تمیز کنید. در برخی مواقع رسوبات در این فیلتر مانع از جریان خوب آب به جاپودری می‌شود. تمیز کردن جاپودری نیز می‌تواند به حل مشکل شما کمک کند. همچنین باید در نوع مادۀ شوینده‌ای که انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید. گاهی کیفیت پایین پودرها مانع از خوب حل شدن آن‌ها خواهد شد. در نهایت می‌توانید مشکل را توسط مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز رفع کنید.


02


چرا بدنۀ ماشین لباسشویی من برق‌دار شده است


در حین کار ماشین، دستتان به بدنۀ آن برخورد کرده و برق شما را می‌گیرد. این مشکل باید حتماً بررسی شده و حل گردد، زیرا گاهی برق‌گرفتگی‌های شدید را به دنبال خواهد داشت. برای رفع مشکل می‌توانید از نیروهای ما در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بگیرید.


وقتی بدنه دستگاه برق دارد باید در ابتدا نشتی آب بررسی شود. گاه نشتی آب در یک بخش از دستگاه آن را برق‌دار کرده است. سپس مطمئن شوید سیم ارت درست نصب شده باشد. تمامی سیم‌کشی‌های برقی و اتصالات مرتبط باید توسط یک فرد متخصص بررسی شوند. اگر از دستگاه بوی سوختگی بلند شد یا دیدید دوشاخه یا پریز آن زنگ زده یا سیاه شده‌اند حتماً با مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید. این موضوع را جدی بگیرید. در برخی موارد بروز مشکل در موتور ماشین لباسشویی و نیم‌سوز شدن آن نیز می‌تواند بدنۀ دستگاه را برق‌دار کند.

حرص و طمع شرکت‌های تجاری عامل بار تورم بر دوش کارگران آمریکایی
هم اکنون بخوانید


حل مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی با کمک مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز


یکی از متداول‌ترین مشکلات در ماشین‌های لباسشویی نشتی آب از آن است. نشت آب می‌تواند بنا به موارد متعددی ایجاد شود که هریک رسیدگی‌های خاص خود را نیاز خواهد داشت. باید درپوش دستگاه را برداشته و در زمان کار کردن با دقت به آن نگاه کنید. اگر نمی‌توانید محل دقیق نشتی آب را پیدا کنید با مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید. ممکن است نیاز باشد رابط‌های لاستیکی آب عوض شوند. و یا یکی از قطعات مانند واترپمپ ترکیده و نشتی آب را ایجاد کرده باشد.


03


 


حل مشکل عدم توقف آبگیری در ماشین لباسشویی


شاید متوجه شده‌اید که دستگاه شما روند آبگیری را متوقف نکرده و داخل دیگ سطح آب بسیار بالا رفته است. در چنین شرایطی بهتر است حتماً یک کارشناس موضوع را بررسی کند. اگر آبگیری دستگاه با قطع شدن برق تمام می‌شود، به احتمال زیاد مشکلی در شیر آب وجود نداشته و باید مواردی مانند تایمر را چک کرد. برای بررسی‌های دقیق‌تر از نیروهای ما در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بگیرید.


باید موارد متعددی را در نظر داشت. مثلاً اگر در شلنگ آب ورودی دستگاه فشار آب پایین باشد عملیات آبگیری متوقف نمی‌شود. و یا سوئیچ فشار دچار مشکل شده و دستور اتمام آبگیری را صادر نمی‌کند. برای تعویض هریک از این‌ها می‌توانید با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا