طالبی: اولویت‌بندی بین بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک نداریم

مریم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در تیم ملی تفنگ و برنامه‌های کادر فنی این تیم برای بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌ها برای روند آماده‌سازی تیم، اولویت‌بندی بین بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک نداریم. این دو رویداد در یک بازه زمانی نزدیک به هم برگزار می‌شوند و باید برای هر دو مسابقه آماده باشیم.  

سرمربی تیم تفنگ ایران ادامه داد: نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک به دلیل به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی در سال گذشته است در غیر این صورت نباید  چنین اتفاقی می‌افتاد. به هر حال این موضوع در برنامه‌ریزی‌های ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

مریم طالبی درباره زمان آغاز اردوها و ترکیب تیم ملی گفت: اردوها باید هر چه سریع‌تر شروع شود و برنامه‌ریزی من بر این است که از روز پنجشنبه اردوها آغاز شود و امروز اسامی را اعلام می‌کنم. بعد از مسابقات جهانی مصر بچه‌ها اردو نداشتند و چون در ابتدای فصل مسابقات ۲۰۲۳ قرار می‌گیریم باید هر چه سریع‌تر تمرینات آغاز شود.

وی درباره مسابقات پیش روی تیم تفنگ تصریح کرد: اولین رویداد برای ما، مسابقات جهانی اندونزی است که از ۷ بهمن ماه آغاز می‌شود. جزو برنامه‌های کادر فنی است که در آن مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام/

معرفی بهترین‌های «گلوب‌ساکر»| امباپه بهترین بازیکن شد، مانچینی بهترین سرمربی/ لواندوفسکی، رونالدو و چلسی هم جایزه بردند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا