وزنه‌برداری قهرمانی جهان| ناکامی جوادی در ۸۱ کیلوگرم؛ دومین نماینده ایران اوت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کلمبیا، بامداد امروز با برگزاری رقابت دسته ۸۱ کیلوگرم مردان پیگیری شد.

در این دسته میرمصطفی جوادی ملی‌پوش کشورمان به همراه ۱۰ وزنه‌بردار از کشورهای قزاقستان ، کره جنوبی ، ازبکستان ، ایتالیا ، چین، ترکمنستان ، کلمبیا ، مولداوی و اسپانیا به روی تخته رفتند. رقابت این دسته در حالی برگزار شد که «ژی یونگ شی» قهرمان المپیک های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ و دارنده سه طلای قهرمانی جهان و شانس اصلی عنوان قهرمانی در این دوره، در آخرین لحظات انصراف داد.

 

جوادی که سال گذشته به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافته بود، در یکضرب کار خود با انتخاب وزنه ۱۵۵ کیلوگرمی آغاز کرد و موفق به مهار آن شد ، اما در تلاش دوم و سوم به ترتیب در مهار وزنه های ۱۶۱ و ۱۶۲ کیلوگرمی ناکام ماند و در حالی به مقام هشتم در حرکت یکضرب بسنده کرد که سال گذشته با ۱۶۳ کیلوگرم برنز گرفته بود.

نخستین تلاش جوادی در دوضرب وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی بود که او عملکرد ناموفقی داشت. همین اتفاق در تلاش‌های دوم و سوم نیز رخ داد و او موفق به مهار وزنه های ۱۹۷ و ۱۹۸ کیلوگرمی نشد تا در دوضرب هیچ رکوردی برایش ثبت نشود.

بدین ترتیب در مجموع نیز رکوردی مقابل نام جوادی ۲۲ ساله نوشته نشد. او سال گذشته ۲۰۴در دوضرب و رکورد ۳۶۷ کیلوگرم در مجموع را داشت و دو نقره و یک برنز و عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود.

در حرکت یکضرب نمایندگان چین، ترکمنستان و کره جنوبی اول تا سوم شدند ، در دو ضرب وزنه‌برداران ترکمنستان ، چین و کلمبیا در رده‌های اول تا سوم ایستادند و در مجموع نیز «دا یین لی» از چین با ۳۷۲، «رجپوف» از ترکمنستان با ۳۶۶ کیلوگرم و «وو جائه کیم» از کره جنوبی با ۳۵۷ کیلوگرم به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست یافتند.

۶۷۵ کیلوگرم البسه مستعمل خارجی در زاهدان کشف شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا