جزئیات جلسه غیرعلنی امروز دولت و مجلس/ گزارش وزرای اطلاعات، صمت، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به نمایندگان

جزئیات جلسه غیرعلنی امروز دولت و مجلس/ گزارش وزرای اطلاعات، صمت، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به نمایندگان


به گزارش خبرنگار ایلنا، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری درباره جلسه غیرعلنی مجلس و دولت گفت: امروز در ادامه جلسه مشترک بین مسئولان قوای کشور در مجلس شورای اسلامی میزبان اعضای هیئت دولت و مسئولان عالی قوه مجریه بودیم. از ابتدای شکل‌گیری مجلس یازدهم با مسئولان قوه مجریه به ویژه در دولت جدید اهتمام بیشتری برای برگزاری جلسات شکل گرفته است.


وی ادامه داد: علاوه بر جلسات متعدد مشترک میان روسای قوا و همچنین کمیسیون‌های مجلس که تشکیل می‌شود، این احتمال وجود دارد که در صحن مجلس نیز این جلسات برگزار گردد؛ در همین راستا امروز میزبان رئیس جمهور و اعضای کابینه بودیم.


موسوی خاطرنشان کرد: در این جلسه مباحث مختلفی پیرامون مباحث مهم کشور به ویژه مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به بحث و بررسی گذاشته شد.


وی افزود: در این جلسه علاوه بر روسای قوای مجریه و مقننه که مباحث مبسوطی را مطرح کردند، وزرای اطلاعات، صمت، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطالبی را مطرح کرده و گزارش‌هایی را پیرامون حوزه‌های تخصصی خود به ویژه در حوزه اقتصاد و کمبودهایی که در حوزه دارو وجود داشت، ارائه کردند.


خبر در حال تکمیل می باشد…

اعلام برنامه همیلتون پس از ترک فرمول یک
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا