جام جهانی قطر| توتی: از تماشای بازی‌های مرحله گروهی لذت بردم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی که سابقه قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ را با تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه‌اش دارد، می‌گوید که در حال لذت بردن از بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و بر اهمیت استفاده از استفانی فراپارت فرانسوی به عنوان اولین داور زن در این مسابقات تأید کرد.

اسطوره فوتبال ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورت» گفت: همان‌طور که اغلب اتفاق می‌افتد، قبل از شروع مسابقات جام جهانی جنجال‌های زیادی وجود داشته اما نمی‌توانم انکار کنم که از دنبال کردن مرحله گروهی این دوره جام جهانی لذت بردم. متأسفم که ایتالیا در این مسابقات نیست اما در سطح لجستیکی چیزهای خوبی در قطر دیدم.

وی افزود: این به خاطر فیفا است که فوتبال در سال‌های اخیر با توجه به نتایج در زمین به ابعاد جهانی‌تری رسیده است. این دیگر چیز جدیدی نیست که تیم‌هایی  مانند ژاپن، مراکش یا عربستان سعودی تیم‌های قوی‌تر یا شناخته شده‌تر را شکست دهند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال رُم همچنین با اشاره به اهمیت تبدیل شدن فراپارت به اولین داور زن که در تاریخ مسابقات جام جهانی سوت زده، اظهار داشت: این اقدام مهمی است، من این را به عنوان پدرِ یک دختر و یک دختر کوچک که به زودی زن خواهند شد، می‌گویم، اما امیدوارم دیر یا زود این دیگر یک خبر ویژه نباشد و همه چیز عادی شود.

انتهای پیام/

لیگ برتر فوتبال| دوئل مجیدی با یک استقلالی دیگر که سد راه قرمزها شد/ روزگار آبی نفتی پرسپولیس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا