جام جهانی قطر| واکنش فلیک به احتمال استعفایش پس از حذف زودهنگام آلمان

جام جهانی قطر – به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک پس از حذف آلمان از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با وجود برتری ۴ بر ۲ مقابل کاستاریکا اظهار داشت: ناراحتی ما بسیار بزرگ است. هیچ‌گاه به تیم‌های دیگر نگاه نمی‌کنم و نمی‌توانم اسپانیا را ملامت کنم. ما فقط باید خودمان را سرزنش کنیم. فرصت‌های کافی برای گلزنی داشتیم؛ به‌خصوص در دقایق پایانی دیدار با ژاپن و اسپانیا.

وی با بیان اینکه آلمان برابر کاستاریکا و اسپانیا بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت، تصریح کرد: به ژاپن اجازه دادیم که پس از ۷۰ دقیقه وارد مسابقه شود. مقابل کاستاریکا باید بازی را خیلی سریع به نفع خودمان می‌چرخاندیم.

سرمربی آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا از هدایت مانشافت استعفا می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: سخت است که بلافاصله بعد از حذف شدن در این باره پاسخ بدهم. در این خصوص خیلی زود و به سرعت مسائل را خواهیم دید.

فلیک در مورد عملکرد جمال موسیالا گفت: جمال فانتزی بازی می‌کند و من برای چنین بازیکنی که دوباره در این دوره از جام جهانی بازی نمی‌کنم، بسیار متأسف هستم.

وی با انتقاد از روند فعلی فوتبال آلمان بیان کرد: ما باید در پیشرفت بازیکنان بهتر شویم. ما سال‌ها برای مهاجمان شماره ۹ (مهاجمان هدف) و مدافعان وسط قدرتمند فریاد می‌زدیم. عملکرد تدافعی، فوتبال آلمان را تا سال‌ها متمایز می‌کرد و ما باید به این اصول بازگردیم.

انتهای پیام/

گالتیه: موناکو مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد/ خط حمله‌مان در نیمه دوم سازمان یافته‌تر بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =

دکمه بازگشت به بالا