نخودهای سحر آمیز ثروت را وارد زندگی من کرد

نخودهای سحر آمیز ثروت را وارد زندگی من کرد


نخود دوخان کرمانشاه


در حال حاضر نخود دوخان کرمانشاه یکی از انواع حبوبات پرمصرف، پرفروش و پرخاصیت است که در اندازه و سایزهای متفاوت با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسند که از لحاظ دانه بندی به سه دسته متفاوت دوخان، سه خان و فلافلی وجود دارند. البته نخود دوخان، نسبت به سایر نخودهای نام برده از سایز بیشتری برخوردار است که به صورت تازه، رسیده و ریز در بازار یافت می شوند و محبوبیت زیادی  بین طرفداران خاص خود دارند. امروزه استان کرمانشاه، یکی از استان ها و قطب تولید انواع نخود در دنیا شناخته شده است که توانسته با میزان تولیدات انبوه خود در این زمینه نیاز بازارهای داخلی و خارجی کشور را فراهم آورد و با ارز آوری و فروش زیادی که داشته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.


 


نخود سفید


در کشور ما مصرف حبوبات مانند نخود مناسب می باشد و بازار فروش نخود سفید مرغوب و ارزان به صورت اینترنتی پررونق است، با توجه به کاربرد فراوان نخود سفید در تهیه غذا های مختلف ایرانی، تقاضا برای این محصول در سراسر کشور بالا می باشد. خریداران به دنبال تهیه محصولات مرغوب با کمترین هزینه هستند تا از بازار خوب و پررونق خرید و فروش این محصول سود مناسبی را به دست آورند. نخود سفید یکی از خوشمزه ترین حبوبات است که در تهیه غذا های سنتی ایرانی به کار برده می شود و همچنین ماده اصلی برای تهیه فلافل می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد، کاربرد نخود در تهیه سالاد، خورشت، آش کشک و موارد بسیاری دیگر می باشد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو
هم اکنون بخوانید


2.


نخود ریز کرمانشاه


یکی از مهمترین عواملی که سبب افزایش میزان تقاضای بازار برای نخود ریز کرمانشاه عمده خانگی شده، قیمت آن است و قیمت این محصول نسبت به ارزش غذایی بالا بسیار مناسب و اقتصادی بوده و افراد زیادی تمایل به خرید این نوع نخود به صورت عمده و تناژ بالا دارند. قیمت نخود برای فلافل در بازار بر اساس عوامل گوناگونی تعیین شده است و یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت این محصول میزان کیفیت کالا بوده و نخود ریز کرمانشاه که عاری از هرگونه کرم خوردگی و آفتی باشد دارای قیمت بالاتری بوده و باید هزینه بیشتری را برای خرید این محصولات متحمل شوید.


3.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا