با یک بیزینس ایده ‌آل تبدیل به یک فرد ثروتمندی شدم


با یک بیزینس ایده ‌آل تبدیل به یک فرد ثروتمندی شدم




فلفل دلمه ای صادراتی که در واقع همان فلفل های رنگی در انواع رنگ های مختلف می باشد است این فلفل ها در رنگ های متفاوت مانند قرمز، سبز، زرد، نارنجی می باشد که کنار هم یک ترکیب رنگ عالی را می سازند. آب و هوا می تواند در رشد و مرغوبیت فلفل دلمه ای تاثیر زیادی بگذارد مثلا اگر فلفل دلمه ای در معرض نور خورشید مستقیم و زیاد قرار بگیرد باعث می شود که محصول شیرین و با کیفت تری را به وجود بیاید. به دلیل اینکه فلفل دلمه ای صادراتی ارزش غذایی بالایی دارد و و علاوه بر آن ارزش اقتصادی خوبی هم دارد افراد زیادی آن را به مصرف در می آورند.


 


فلفل دلمه ای رنگی


همانطور که می دانید فلفل دلمه ای در شمار محصولات خوراکی تقسیم بندی می شود که طعم، شکل ظاهری و همچنین عطر و بوی آن از اهمیت ویژه ای برای خریداران برخوردار است. با توجه به این موضوع می توان گفت میزان کیفیت و قیمت فلفل دلمه ای رنگی به صورت مستقیم بر میزان خرید آن اثر می گذارد. در میان رقم های متنوع فلفل دلمه ای رنگی محصولاتی که پوست آنها کاملا یکدست و یکرنگ بوده کیفیت بالاتری دارد. این محصول دارای طعم خوب و دلنشینی بوده و تلخ نمی باشد. قوام پوست آن نیز محکم و سفت است.


2


فلفل دلمه ای


بازار محصول فلفل دلمه ای بسیار رونق دارد و پس از برداشت به سرعت وارد بازارهای خرید فلفل دلمه ای رنگی مانند میادین میوه و تره بار می شود. در فصل تابستان به صورت کشت فضای باز و در فصل زمستان در گلخانه تولید و صادر می شود و در حال حاضر فلفل دلمه ای ایرانی به کشورهایی مانند روسیه، قطر، امارات و عمان صادر می شود. فروش عمده فلفل دلمه ای در پایان هر دوره زراعی توسط کشاورزان انجام می شود که معمولاً برای کشت زمین در بهار و تابستان در مرکز و شمال کشور و پاییز و زمستان در نیمه جنوبی کشور انجام می شود.

مصرف 30 هزار و 762 مگاوات برق در ساعت 12 اول فروردین
هم اکنون بخوانید


3


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا