انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن ها هفته آینده برگزار می شود

انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن ها هفته آینده برگزار می شود


به گزارش ایلنا، مرتضی کامل نواب در دومین رویداد همنا که به میزبانی استان زنجان برگزار شد با بیان اینکه رویکرد اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان توسعه کمی و کیفی سمن ها است، اظهارکرد: سمن ها و تشکل ها به جهت شناختی، کاری و مهارتی باید تقویت شوند و یکی از اقدامات در این راستا شبکه سازی فعالیت های آن‌هاست.


وی افزود: برنامه ریزی شده است ۱۴ شبکه تخصصی تشکل ها و سمن های جوانان در سراسر کشور و در موضوعات کلان تشکیل شود که ۳۱ استان کشور حداقل در یک موضوع دبیرخانه استانی خواهند داشت.


کامل نواب با اشاره به اینکه اگر سمن ها با حوزه فعالیتی مشترک تشکیل شبکه دهند با تبادل اطلاعات و کمک به هم رشد می‌کنند و موفقیت های چشمگیری حاصل خواهد شد، از برگزاری انتخابات دبیران شبکه ها در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه خبر داد و گفت: جوانانی که در خود توانمندی این کار را می بینند نامزد انتخابات شوند.


مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان افزود: باید در زمینه گسترش کمی و کیفی سمن ها و تشکل های مردم نهاد نیز همچون دیگر عرصه ها با سرعت بالا و جهادی فعالیت صورت گیرد تا در این زمینه قدرتمند شویم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وی همچنین با اشاره به اینکه در موضوعات بین الملل نیز فعال هستیم، گفت: شبیه سازی اجلاس وزرای میراث فرهنگی از جمله این فعالیت ها بود که انجام شد و تمرینی برای مشارکت های بین المللی بود.

احمدی نژاد درباره انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه صادر کرد
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا