کیف پول لجر نانو اس پلاس یا نانو ایکس؟ کدام بهتر است؟

کیف پول لجر نانو اس پلاس یا نانو ایکس؟ کدام بهتر است؟


لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) و لجر نانوایکس (Ledger Nano X) کیف پول‌های آفلاینی هستند که هر دو در جهت رفع نواقص و ایرادات امنیتی کیف پول‌های آنلاین به بازار عرضه شده‌اند. با توجه به اینکه هر دو کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس از محصولات پرفروش شرکت فرانسوی لجر محسوب می‌شوند، گاهی اوقات شباهت‌های این دو کیف پول خریدار را با تردید مواجه می‌کند که کدام یک از دو محصول لجر انتخاب مناسب‌تری است. اگر بخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم که بطور کلی نانو اس پلاس plus Nano S برای افرادی که تعداد کمی ‌رمز ارز دارند و نانو ایکس Nano X برای افرادی که سبد سرمایه‌گذاری متنوع تری دارند، مناسب هستند. اما اگر شما به جزییات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز دارید ما را در ادامه همراهی کنید تا به شما کمک کنیم تصمیمتان را برای خرید قطعی کنید!


تفاوت‌های کیف پول لجر نانو اس پلاس با نانو ایکس


24234234


با وجود برخی شباهت‌های نانو اس پلاس و نانو ایکس مثل سایز صفحه نمایش، پشتیبانی همزمان از صد اپلیکیشن، پشتیبانی از هزاران کوین و توکن و.. نباید از تفاوت‌های مهم غافل باشید. این تفاوتها‌ باعث شناخت دقیق شما از هر محصول می‌شود و به تصمیم‌گیری شما برای انتخاب بهتر و کارآمد کمک می‌کند. به همین خاطر این تفاوت‌ها را از جنبه‌های مختلف زیر بررسی کرده‌ایم:


تفاوت ظاهری لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس


هر دو محصول از ظاهری شیک و کاربرپسند برخوردارند، اما تفاوت‌هایی هم دارند که نمی‌شود از آنها چشم پوشی کرد؛ مثلا بدنه نانو ایکس براق است ولی ظاهر نانو اس پلاس مات انتخاب شده‌است. دو دکمه کیف پول لجر نانو ایکس در دو طرف آن قرار داده شده و گرد و بزرگ هستند ولی در نانو اس پلاس کوچکتر و در قسمت بالایی قرار دارند.


تفاوت در نحوه نصب و راه اندازی لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس

پرداخت ۴ هزار وام ودیعه مسکن در دو هفته گذشته
هم اکنون بخوانید


روش و مراحل راه اندازی لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس تقریبا شبیه یکدیگر است، با این حال تفاوت‌های جزئی هم وجود دارد. یکی از این تفاوت‌ها نبود فناوری بلوتوث در Nano S Plus است و به همین علت شما برای راه اندازی دستگاه به کابل USB نیاز دارید، اما لجر نانو ایکس را می‌توانید از طریق بلوتوث هم به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید تا فرایند نصب شروع شود.


مقاومت و رابط کاربری آسان در استفاده لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس


2656


 این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که کاربران برای استفاده از آنها هیچ چالشی نخواهند داشت. هر دو محصول جیبی هستند و شبیه به فلش هستند. با اینکه وزن لجر نانو ایکس بخاطر داشتن باتری کمی‌بیشتر از لجر نانو اس پلاس است اما باز هم وزن زیادی ندارد. مقاومت هر دو مدل لجر زیاد است و تا زمانی که از ارتفاع زیاد به زمین برخورد نکنند آسیبی نخواهند دید.


راه اندازی و استفاده از آنها برای مبتدیان هم، کار سختی نیست. دستگاه‌ها شامل دو دکمه و یک صفحه نمایش می‌باشند. دکمه‌ها به شما این اجازه را می‌دهند به راحتی در منوی دستگاه جابجا شوید. همچنین برنامه Ledger Live به کاربران در راه‌اندازی دستگاه کمک می‌کند. هر کاربری می‌تواند دستورالعمل‌های موجود در راهنمای سایت لجر را دنبال کند و دستگاه خود را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کند.


مقایسه امنیت در کیف پول لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس


هر دو دستگاه Ledger از یک نوع استاندارد امنیتی پشیبانی می‌کنند. Nano S از تراشه امنیتی ST31 استفاده می‌کند در حالی که Nano X مجهز به تراشه امنیتی ST33 است. با وجود قدرتمندتر بودن تراشه‌استفاده شده در لجرنانوایکس، اما هر دو توسط ANSSI (یک آژانس امنیت سایبری مستقر در فرانسه) CC EAL5+ رتبه‌بندی شده‌اند.


مقایسه فضای ذخیره سازی لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس

آماده همکاری با دستگاه نظارتی هستم/ رسانه‌ها خدشه‌ای به آبروی افراد وارد نکنند/ اقدامات مهمی برای بستن گلوگاه‌های فساد کردیم
هم اکنون بخوانید


 فضای ذخیره سازی در لجر نانو اس پلاس حدود ۱.۵ مگابایت است اما این فضا در لجر نانو ایکس حدود ۲ مگابایت است، بنابراین امکان نصب و ذخیره اپلیکیشن‌های بیشتری را روی لجرنانوایکس  بطور همزمان خواهید داشت. اگر حجم و فضای ذخیره‌سازی برای شما اهمیت دارد قاعدتا لجر نانو ایکس گزینه بهتری است.


مقایسه قیمت لجر نانو اس پلاس و لجر نانوایکس


با توجه به توضیحات و مقایسه بین لجر نانو اس پلاس و نانو ایکس متوجه خواهید شد که تفاوت فنی بین این دو محصول، چندان زیاد نیست. با این حال داشتن ویژگی‌هایی مثل فضای ذخیره سازی بیشتر، قابلیت بلوتوث و باتری دار بودن لجر نانو ایکس باعث شده‌است قیمت بالاتری نسبت به لجرنانواس پلاس داشته باشد. دقت کنید که اولویت اول شما باید نخریدن نمونه‌های فیک و تقلبی یا دست دوم باشد. پیشنهاد ما به شما خرید کیف پول‌ سخت ‌افزاری شرکت لجر از فروشگاه‌های معتبری مثل سایت جنبل است تا از اورجینال بودن محصولات آسوده خاطر باشید و از مشاوره رایگان  و پشتیبانی محصول نیز هم بهره‌مند شوید.


جمع‌بندی


نانو اس پلاس و نانوایکس هر دو کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری از یک برند قابل اعتماد هستند. تفاوت بزرگ این دو محصول در قیمت و ظرفیت ذخیره‌سازی است. همچنین نانوایکس قیمت بیشتری نسبت به نانواس پلاس دارد اما نانوایکس دارای بلوتوث است و عمر باتری طولانی‌تری نسبت به نانواس پلاس دارد. بطور خلاصه نانوایکس برای افرادی که با پرداخت هزینه بیشتر مشکلی ندارند بهتر است؛ همچنین اگر تریدر هستید بدون شک خرید لجر نانو ایکس برای شما بهتر است؛ اما اگر قصد نگهداری طولانی‌مدت دارایی‌های دیجیتال خود را دارید و هولدر هستید خرید لجر نانو اس پلاس گزینه بهتری برای شما است. با این انتخاب شما دچار مشکلاتی مثل خرابی، ضعیف‌شدن و بادکردن باتری نخواهید شد و می‌توانید دستگاه را خاموش کنید و تا ماه‌ها چک نکنید.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا