با این اشتغال زایی به راحتی پولدار شوید

با این اشتغال زایی به راحتی پولدار شوید


درب فلزی طرح چوب


قیمت درب فلزی طرح چوب ضد سرقت در فروشگاه های مختلف متفاوت است و با قیمت های مختلف به فروش می رسد این شرکت درب فلزی طرح چوب ضد سرقت را به صورت مستقیم از تولید به مصرف به فروش می رساند و دست واسطه ها و دلالان را از میان برداشته است و درب ضد سرقت را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند برای خرید درب ضد سرقت طرح چوب از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و محصول مورد نظر را ثبت خرید کنید و محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.


 


درب اتاق خواب pvc


درب های روکش PVC مقاوم در برابر آب هستند و تماما ضد آب نمی باشند، برای خرید درب ضد آب به دسته  درب ABS مراجعه فرمایید. قیمت درب  اتاق خواب pvc مربوط به یک لنگه درب می باشد، هزینه حمل و نصب بر عهده مشتری است. ابعاد درب ها روکش PVC به صورت ابعاد سفارشی می باشد و هیچ استاندارد خاصی وجود ندارد. برای آموزش اندازه گیری درب به بخش آموزش اندازه گیری درب مراجعه فرمایید. بسته بندی دربهای روکش PVC با استفاده از نابلون حباب دار می باشد و قابل ارسال به سراسر کشور است.


2.


درب چوبی ضد آب


این دربها مقاومت زیادی در برابر گرما و حرارت دارند، روکش ای بی اسی که بر روی این درب چوبی ضد آب پیاده می شود از جنس چرم و چوب می باشد و قابل رنگ پذیری هستند و مشتری می تواند رنگ آن را با سلیقه خود انتخاب کند این نوع دربها به دلیل اینکه از روکش ای بی اس تولید شده اند، امکان طراحی و نقش و نگار بر روی آنها وجود ندارد و بیشتر به صورت ساده هستند. این دربها استقبال کنندگان زیادی دارند و بسیار پر فروش هستند درب چوبی ضد آب جدید به صورت مدرن و کلاسیک تولید می شوند و با خرید آن می توان نمای زیبایی را به دکوراسیون منزل داد و به مدت طولانی از آن استفاده کرد. این درب همچنین برای کسانی که به دکوراسیون کلاسیک یا سنتی علاقه دارند گزینه مناسبی است.

راه اندازی مرکز امنیت دریایی با تمرکز بر اقیانوس هند و مشارکت ایران و پاکستان و عمان
هم اکنون بخوانید


3.


 


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا