بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی تیم‌ ووشو جوانان‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، تمرین امروز تیم‌های ووشو جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان در اندونزی، در حالی برگزار شد که برنا فیروزی، معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و لطف‌الله سیاهکلی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن با حضور در آکادمی ملی ووشو از نزدیک تماشاگر این تمرین‌ بودند.

فیروزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ووشو جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی ضمن تقدیر از تلاش‌های فدراسیون ووشو گفت: همه می‌دانیم امروزه مهمترین رویدادی که حال مردم رو خوب می‌کند، ورزش قهرمانی است. ورزشکاران باعث افتخار هستند و مردم به آنها افتخار می‌کنند.

معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش با آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان تیم‌های ووشو، خطاب به آنها گفت: این رشته‌ای که دنبال می‌کنید، هنر، مقاومت و صبر است و با رشته‌های دیگر تفاوت دارد. دعای ملت پشت شماست و تلاش کنید بهترین نتیجه را بگیرید و باعث خوشحالی مردم، مربیان، خانواده‌های خود و خانواده بزرگ ووشو شوید. ما حتماً از این رشته حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد. شما دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و ذهن خود را درگیر نکنید.

لطف‌الله سیاهکلی نیز گفت: از تلاش‌های فدراسیون ووشو بابت برگزاری منظم و به موقع اردوها تقدیر می کنم و امیدوارم مدال‌های خوبی بگیرید و پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا برود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کار سختی است که یک نفر در حوزه قهرمانی بخواهد فعالیت داشته باشد. امیدوارم برای کسب مدال‌های رنگارنگ به مسابقات بروید و با دعای خانواده‌ها و اعتقادی که به خدا دارید، به مقام‌های خوبی برسید.

گزارش مستندی از ابر متان به شهرداری تهران داده نشده است
هم اکنون بخوانید

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو هم اظهار داشت: حضور شما باعث دلگرمی است. خواهشی که از فیروزی دارم، این است که به فدراسیون ووشو کمک کند. ما تیم‌های بزرگسالان کوراش مردان و بانوان را به رقابت‌های جهانی اعزام کردیم که واقعا کار سنگینی بود. همین اعزام با افتخار آفرینی بی‌نظیری همراه شده است که علاوه بر درخشش آقایان، شاهد کسب نخستین طلای تاریخ کوراش بانوان در جهان بودیم. خوشبختانه تا به اینجا ۳ طلا در بخش بانوان و ۲ طلا در بخش آقایان کسب کردیم. چنین نتایج درخشانی باعث عزت ملی و غرور ملی است.

رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: یک اعزام دیگر پیش رو داریم که آن هم با توجه به بزرگی کار‌وان، کار دشواری است. همان طور که می‌دانید فدراسیون حمایت مالی خوبی در سال جاری نداشته است و وضعیت سختی ایجاد شده است. معتقدم باید به این جوانان کمک کنیم که افتخارآفرینی کنند. در این مسیر، شرایط مالی  فدراسیون برای این اعزام بسیار سخت بوده و علی رغم دشواری و مضیقه‌ای که با آن روبرو بودیم، این تیم را مهیای اعزام کرده‌ایم. امیدوارم شما به همراه سایر همکاران در وزارت ورزش و جوانان کمک کنید تا این اعزام هم اعزامی عزت آفرین برای کشورمان باشد.

وی عنوان کرد: فدراسیون ووشو همیشه افتخارآفرین و تنها فدراسیونی بوده است که در بخش بزرگسالان توانسته در بخش زنان قهرمان و در سه سال اخیر قهرمان جهان داشته باشد. ما بازی‌های آسیایی هانگژو را در سال آتی نیز داریم که ووشو و کوراش توانایی دارند تا شانه به شانه کشتی برای کشورمان مدال بیاورند. فدراسیون ووشو در ادوار قبلی بازی‌های آسیایی جزو پرافتخارترین رشته‌ها بوده است. انتظار ما این است از فدراسیون ووشو حمایت لازم صورت پذیرد.

بازگشت قهرمان ایرانی المپیک به مسابقات در وزن بالاتر
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا