گاتسالوف رسماً جایگزین جامبولات تدیف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش جامبولات تدیف به دلیل اختلاف با مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه، از سرمربیگری تیم ملی آزاد این کشور کنار گذاشته شد و از همان وقت از حاجی مراد گاتسالوف به‌عنوان جایگزین جامبولات تدیف یاد می‌شد که سرانجام او به‌صورت رسمی هدایت تیم ملی کشتی آزاد روسیه را برعهده گرفت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که گاتسالوف تا پیش از شیوع کووید-۱۹ در سراسر جهان قصد بازگشت دوباره به کشتی را داشت و با تیم ملی ارمنستان نیز به همین منظور به توافق رسیده بود که برای این تیم در وزن ۹۷ کیلوگرم سهمیه المپیک گرفته و نماینده ارمنستان در بازی‌های المپیک ژاپن باشد.

او تمریناتش را از سر گرفته بود که به دلیل کرونا مسابقات المپیک یک سال به تعویق افتاد و برای مدتی نسبتاً طولانی سالن‌های کشتی هم در اغلب نقاط جهان تعطیل شد.

 

همین مسئله تصمیم گاتسالوف را تغییر داد و حالا بعد از آنکه مامیاشویلی تصمیم به قطع همکاری با جامبولات تدیف گرفت، این قهرمان بزرگ و نامی و البته محبوب روس‌ها حکم سرمربیگری خود را از رئیس فدراسیون کشتی روسیه دریافت کرد.

بووایسا سایتی‌اف نابغه روس‌ها و جمعی از قهرمانان این کشور نیز در مراسم معارفه گاتسالوف حضور داشتند. این تغییرات در حالی در کشتی روسیه ایجاد شده است که آنها اکنون و تا زمانی نامشخص از حضور در مسابقات رسمی و بین‌المللی محروم هستند.

انتهای پیام/

پخش «جیران» موقتا متوقف شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا