جام جهانی قطر| برتری یک نیمه‌ای سنگال مقابل قطر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران، از گروه A تیم‌های ملی قطر و سنگال در ورزشگاه ثمامه به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سنگالی‌ها پایان یافت.

قهرمان آفریقا در این بازی همانطور که انتظار می‌رفت، بر بازی سوار بود و از تملک توپ بیشتر خود (۶۳ به ۳۷ درصد) برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کرد. البته این اتفاق به لطف اشتباه مرگبار بوعلام خوخی مدافع میانی قطری‌ها در دفع سانتر دیاتا از جناح چپ بود که درست هنگام ضربه زدن به توپ تعادلش را از دست داد و توپ را جلوی پای بولایه دیا گذاشت و او هم از توپ بادآورده نهایت استفاده را برد و قفل دروازه‌ها را در دقیقه ۴۱ شکست.

سنگال در ادامه هم هجومی‌تر از میزبان جام کار کرد و در شرایطی نیمه نخست را به پایان رساند که بیش از سه برابر این تیم شوت به سمت چارچوب داشت و به حریف اجازه نداد حتی یک بار هم دروازه‌اش را به طور جدی تهدید کند.

به این ترتیب قطری که بازی قبلی‌اش را هم به اکوادور باخته بود، تنها ۴۵ دقیقه فرصت دارد تا از دومین شکست متوالی که حکم به حذف زودهنگامش خواهد داد، فرار کند.

سنگال تا کنون هرگز در جام جهانی مسابقه‌ای که در آن گل اول را زده، نباخته است.

انتهای پیام/

نمایش مدافع برزیلی استقلال دست مجیدی را باز کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا