بذر خوشبختی را با تراکتور درو کردم

بذر خوشبختی را با تراکتور درو کردم


تراکتور


اگر بخواهیم در مورد این ماشین باربری صحبت کنیم باید قبل از همه چیز بگوییم که تراکتور یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌های مولد نیرو است و خدمات زیادی برای آسایش بشر کرده است. تراکتور در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد و از زمان حضور خود، تحولات بزرگی را در کشاورزی ایجاد کرده است.


 


تریلی


تریلی یکی از انواع ماشین باربری است. تریلی (یا ۱۸ چرخ) یک وسیله برای جابجایی بارهای بزرگ و حجیم است. تریلی از کامیون بزرگتر هست. از تریلی برای حمل انواع بار مثل کالای تجاری، کانتینر، مواد معدنی و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. تریلی در ایران ساخت شرکت‌های هووو چین، اسکانیا، ولوو، رنو و ماک وجود است. به قسمت جلوی تریلی، کشنده و به بخش عقب تریلی، اتاق بار یا تریلر گفته می‌شود.


2.


تراکتور ترکیه


برخی از تراکتور های داخل ایران از کشورهای خارجی مثل ترکیه و… وارد می شوند. تراکتور ترکیه در ایران از زمان های گذشته تاکنون هنوز در حال کار کردن می باشند.انواع تراکتورهای مختلفی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین کارکرد ادوات کشاورزی در مزارع کشاورزی و زمین های زراعی می باشد.لازم است که این نکته را یاد آوری کنیم که تراکتور به خودی خود کارایی آنچنانی ندارد.این وسیله قدرت کشندگی بالایی دارد و در اصل کارایی آن را ابزار و تجهیزاتی که بر روی آن یا پشت آن نصب می شوند، تعیین خواهند کرد.به طور مثال برای شخم زدن زمین کشاورزی از تراکتور استفاده می کنند، اما اگر شخم زن تراکتور نصب نباشد این کار انجام شدنی نیست.

انتقالات از روسیه به بانک‌های خارجی ۲۶ برابر شد
هم اکنون بخوانید


3.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا