بهترین شرکت تولید کننده لیبل اصالت کالا

بهترین شرکت تولید کننده لیبل اصالت کالا


لیبل اصالت


پس از تصویب طرح نهایی در سال ۱۳۹۳، سازمان غذا و دارو ضمن اعلام ممنوعیت نصب و چاپ لیبل اصالت طرح قدیم، تمامی واردکنندگان محصولات بهداشتی را ملزم به درج طرح جدید این برچسب ها بر روی محصولات خود کرد.


 برچسب اصالت ۴۰x20mm یا۴ (x2cm) سایز استاندارد و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد که با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان و با کمترین هزینه چاپ و برای شرکت – مشتری ارسال می شود. در ادامه اجرای این طرح، گسترش دامنه نیاز شرکت های واردکننده به دلیل محدودیت فضای محصول و همچنین عدم اطلاعات فارسی نویسی بر روی محصول، باعث تولید سایزها و موارد جدید دیگر شد.


 


 انواع برچسب های اصالت


 


  • لیبل اصالت در اندازه های مختلف


شرکت هایی که محصولاتشان سطح مقطع کمتری داشتند، مجبور شدند برچسب اصالت ۴۰×۱۰  را چسبانده و چاپ کنند. از نظر اندازه، این اندازه دقیقاً نصف اندازه استاندارد لیبل اصالت است. علاوه بر این، شرکت‌هایی که محصولاتشان دارای اطلاعات نوشتاری فارسی نبود، به دلیل الزام سازمان غذا و دارو به داشتن اطلاعات نوشتاری فارسی روی محصولات وارداتی، شرکت‌ها را مجبور به استفاده از نوع دیگری از برچسب اصالت با عنوان تلفیقی لیبل اصالت کردند.


در صورت چاپ محصول لیبل اصالت در یک خط، با چهار برابر شدن سرعت خمیر خراش، زمان تحویل سفارش به مشتری نیز به همان میزان افزایش می یابد که علاوه بر افزایش زیان کار می باشد. استهلاک تجهیزات تولیدی باعث گرانی لیبل اصالت برای شرکت سفارش دهنده می شود.


  • محصول تک خطی لیبل اصالت را چاپ کنید


اما چرا برخی از شرکت‌های واردکننده یا تولیدکننده با وجود افزایش قیمت نهایی، تمایل بیشتری به چاپ کالاهای لیبل اصالت در یک خط دارند؟


دلیل آن این است که اگر محصول لیبل اصالت در یک خط چاپ شود، شرکت ها می توانند هنگام چسباندن روی محصولات خود از دستگاه چسب محصول لیبل اصالت استفاده کنند که باعث کاهش یا حتی حذف هزینه های چسب برای شرکت ها می شود.


اطلاعات مورد نیاز برای چاپ یک محصول لیبل اصالت به شرح زیر است:


  • نام محصول (فارسی یا لاتین)
  • شماره محصول IRC یا شماره باخ
  • تاریخ ساخت و تاریخ انقضا
  • مجوز بهداشت یا IRC
  • سری تولید یا شماره BATCH یا شماره باخ


مجوز انتشار LC (مخفف کد مجوز) یا کد ویلا یا شناسه اظهارنامه (مجوز انتشار) با (…-۹۹۰۰۰) شروع می شود و معمولاً یک عدد ۸ رقمی است که توسط گمرک به شرکت های واردکننده اختصاص خواهد یافت. بنابراین شرکت های تولیدی داخلی نباید این قسمت را پر کنند و آن را خالی بگذارند.


GTN یا GTIN که به آن کد جهانی محصول نیز می گویند. این کد معمولاً ۱۳ رقمی است که با قرار دادن یک صفر قبل از آن به چهارده رقم تبدیل می شود. عدد صفر قبل از GTIN نشان دهنده سطح بسته بندی محصول است که در اسناد مورد نیاز برای چاپ برچسب اصالت به طور کامل توضیح داده شده است.


این پیشوند یک پیشوند عددی ۴ یا ۵ رقمی است که توسط سازمان غذا و دارو به شرکت های دارای مجوز برای تولید شناسه های منحصر به فرد اختصاص می یابد. این عدد برای شرکت های بزرگ ۴ رقمی و برای شرکت های کوچک ۵ رقمی است.برای خرید أنواع ریبون وکس رزین با تخفیف ویژه کافیست به سایت برچسب اصالت سر بزنید .


دلیل این امر این است که در دراز مدت کدهایی که با پیشوند ۴ رقمی تولید می شوند، فاصله زمانی طولانی تری نسبت به پیشوند ۵ رقمی ایجاد می کنند، به عبارت دیگر، تعداد کدهای منحصر به فرد قابل تولید با پیشوند ۴ رقمی است. این پیشوند بسیار بیشتر از کدهای تولیدی است که یک پیشوند ۵ رقمی هستند. شناسه ملی شرکت سفارش دهنده (این شماره معمولاً ۱۱ رقمی است و توسط اداره ثبت شرکت ها برای هر شرکت تعیین می شود)


 


06


نکته بسیار مهم هنگام پر کردن اطلاعات فرم ارسالی:


هنگام پر کردن اطلاعات در فرم سفارش، شرکت های واردکننده باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعات اضافی برای چاپ YYYYYY محصول و تولید یک فایل XML باید با اطلاعات ثبت شده در گمرک مطابقت داشته باشد.


به این معنا که اگر حتی یک نقطه از اطلاعات ارسالی با اطلاعات اظهار شده گمرکی متفاوت باشد، هنگام بارگذاری فایل XML در پوشه مدیر، فایل آپلود شده با خطای عدم تطابق اطلاعات رد می شود.کادر فنی برای مشاهده اطلاعات ثبت شده در گمرک می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود وارد لینک http://customs.ttac.ir/ شده و پس از یافتن شماره ویلا یا شناسه اظهارنامه مورد نظر، روی آن کلیک کرده و برای انتخاب محصولات خود، به آدرس رعایت کنید


با انتخاب هر محصولی می توانید اطلاعات ثبت شده آن محصول را بررسی کنید. همچنین می توانید فرم سفارش را دقیقا مطابق با اطلاعات این قسمت پر کرده و برای چاپخانه های لیبل اصالت ارسال کنید.


با این کار شرکت های سفارش دهنده می توانند اطمینان حاصل کنند که فایل XML تولید شده برای هر محصول به سرعت و بدون امکان رد شدن توسط سایت ttac.ir پردازش و تایید می شود. برچسب اصالت چیست ودرباره برچسب اصالت چه میدانید پیشنهاد ما این است این مقاله را مطالعه نمایید.


بعد از پر کردن فرم مربوط به چاپ کالا چه اقدامی لازم است؟


پس از دریافت و بررسی فرم مربوطه، کدهای منحصر به فرد (بدون تکراری) تولید کرده و با توجه به اطلاعات ارسالی شرکت سفارش دهنده، فایل XML ایجاد می کنند.


انتقال فایل XML هنگام چاپ محصولات لیبل اصالت


فایل XML حاوی اطلاعات موجود در فرم تکمیل شده توسط شرکت سفارش دهنده، همراه با شناسه های احراز هویت تولید شده، به تعداد درخواست شده در هر خط از فرم ارسالی است.


در واقع برای هر خط از فرم سفارش یک فایل XML ایجاد می شود.


به منظور افزایش ضریب امنیتی اطلاعات شرکت ها، کدهای تولید شده به صورت رمزگذاری یا به اصطلاح در فایل های XML قرار می گیرند. این فایل زبان مشترک بین شرکت سفارش دهنده و سازمان غذا و دارو است.


پس از دریافت فایل XML، شرکت های سفارش دهنده نباید فایل دریافتی را باز کنند و از انجام دستکاری یا تغییر در ساختار فایل ها بدون توافق با شرکت مجری خودداری کنند.


بنابراین شرکت ها پس از دریافت فایل های XML باید فایل ها را به همان فرم دریافتی از طریق پوشه CEO در سایت Ttac.ir بارگذاری کنند. طبق پروتکل منتشر شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۱۸ برای تولید فایل XML استفاده از زبان برنامه نویسی C الزامی است. نتیجه الگوریتم SHA1 که وظیفه تبدیل کدهای خراش ۱۶ رقمی را به حالت هش بر عهده دارد، ۲۰ بایت یا ۱۶۰ بیت است و این ۲۰ بایت باید به صورت ۴۰ کاراکتر در فایل XML قرار گیرد تا با فرمت XML ارسال شود.


 


بنابراین شناسه های ۱۶ رقمی اصلی که در هنگام چاپ محصول لیبل اصالت A در زیر خراش پنهان خواهند شد، برای افزایش ضریب امنیتی در فایل XML در قالب ۴۰ کاراکتر درج شده است.


تبدیل کدهای ۱۶ رقمی به کاراکترهای ۴۰ کاراکتری فرآیندی یک طرفه و غیرقابل برگشت است و بنابراین امکان سوء استفاده احتمالی از کدهای تولیدی وجود ندارد. پس از دریافت فایل XML، شرکت واردکننده باید فایل ها را از طریق پوشه CEO آپلود کند.


07


شماره تماس های شرکت جهت سفارش لیبل اصالت کالا :


۰۲۱-۷۷۲۷۱۴۳۶


۰۲۱-۷۷۴۵۴۴۰۶


پایان رپرتاژ آگهی

راهنمای انتخاب لوله و اتصالات مناسب
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

دکمه بازگشت به بالا