آنچلوتی: نیم‌فصل اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی برتری ۲ بر یک خانگی بامداد امروز (جمعه) شاگردانش مقابل کادیس در هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا گفت: استراحت در زمان خوبی برای ما فرا رسید. نیم‌فصل اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم. حالا می‌توانیم استراحت کنیم، چون می‌دانیم ۳۵ امتیاز در لیگ گرفته‌ایم که نسبت به همین مقطع در فصل گذشته بیشتر است. ما به برنده توپ طلا (کریم بنزما) که فصل گذشته ۵۰ گل به ثمر رساند، در این بازی نیازی نداشتیم. با کمی خستگی این چند بازی اخیرمان را انجام دادیم، اما از عملکردمان راضی هستیم.

وی همچنین در خصوص خطاهایی که در بازی‌های اخیر روی ستاره برزیلی‌اش انجام شده، اظهار داشت: من فکر می‌کنم وینیسیوس به خوبی اتفاقاتی که برایش می‌افتد را مدیریت می‌کند. در چند بازی اخیر بارها بازیکنان حریف به او ضربه زده‌اند و فکر می‌کنم وینیسیوس به خوبی خودش را کنترل کرده است.

سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: روز گذشته آماری را دیدم که فوتبال اسپانیا ۵۵ کارت قرمز در مقایسه با ۱۰ کارت در لیگ برتر داشته است. با این حال، بسیاری از این کارت‌های قرمز، درست نیستند و دادن تعداد زیادی از آنها بر روی بازی تأثیر می‌گذارد. باید مراقب باشیم چون این می‌تواند مسابقات را خراب کند. من انتقاد نمی‌کنم، فقط به عنوان یک هوادار فوتبال می‌گویم که این آمار توجه من را جلب کرد. این ممکن است به فوتبال اسپانیا آسیب برساند و این چیزی است که باید در نظر داشت.

آنچلوتی در پایان درباره چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خاطرنشان کرد: زمین برنابئو همیشه واقعاً خوب بوده است، اما در چند هفته گذشته مشکلاتی داشته‌ است. اکنون مسؤلان مربوطه زمان دارند تا روی رفع آن کار کنند.

قهرمان مسابقات والیبال ساحلی مردان پایتخت مشخص شد + عکس
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا