جداول درخصوص ۱۵ درصد حقوق مدنی مدرج در بودجه سنواتی تغییر کرده است

جداول درخصوص ۱۵ درصد حقوق مدنی مدرج در بودجه سنواتی تغییر کرده است


به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۱۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در زمان بررسی بودجه مصوبه ای در مورد ۱۵ درصد حقوق مدنی داشتیم که متاسفانه علی رغم اینکه باید جداول تابع حکم باشد، معلوم نیست چرا تغییر کرده است و ۴۰ هزار میلیارد تومان باید در این جداول گنجانده شود که ۱۵ درصد آن ۶ هزار میلیارد تومان می شود، بنابراین این تغییر جدول هیچ وجهه قانونی ندارد.


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: در گذشته این مهم در قانون برنامه ششم توسعه آمده بود، اما گفته شد باید در بودجه سنواتی لحاظ شود، بنابراین تغییر جدول غیرقانونی است و باید جبران شود.


وی تصریح کرد: روز گذشته در جلسه ای رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت مجلس باید در این زمینه تصمیم بگیرد و این در حالی است که جداول باید تابع مصوبه صحن باشد بنابراین باید روشن شود چه کسی آن را تغییر داده است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: منابعی که باید به صندوق تولید مسکن واریز شود، محقق نشده است که باید دلیل آن مشخص شود، یکی از وجوه حفظ شأن مجلس این مسئله است، اگر قرار باشد دیگران در مصوبات دستکاری کنند، بهتر از مجلس را تعطیل کنیم، بنابراین لازم است رئیس مجلس از شأن مجلس دفاع کند.


سلیمی تاکید کرد: امروز استانداردهای دوگانه ای از طرف غربی ها اعم از شکنجه، ترور، تحریم و توهین خوب و بد ایجاد شده است که نشان می دهد غربی ها چقدر وقیح هستند، هر چند نقاب از چهره آنها افتاده است و روشن شده که اظهارات آنها در دفاع از آزادی و دموکراسی فریبی بیش نیست، کما اینکه در این مدت ۴۰ هزار دروغ گفته اند که این چهره واقعی غرب است.

تلاش مضاعف برای دستیابی به امنیت پایدار و اقتدار غذایی در سال جدید
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا