تغییرات در رأس استان سیستان و بلوچستان باید در اولویت کاری وزارت کشور باشد

تغییرات در رأس استان سیستان و بلوچستان باید در اولویت کاری وزارت کشور باشد


به گزارش ایلنا، فداحسین مالکی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: در حوادث اخیر زاهدان جمعی از هموطنان و همشهریان عزیزم جان خود را از دست دادند، بنده ضمن عرض تسلیت به آن دسته از خانواده کسانی که بیگناه عزیز خود را از دست دادند، چند نکته را خطاب به وزیر کشور متذکر می شوم.


نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای وحیدی، این فکر در ذهن جنابعالی به عنوان رئیس شورای امنیت کشور خطور نکند که ما استان را رها کرده و پیگیر مطالبات مردم نیستیم. در حالی که شما در جلسات مختلف قول دادید که بسیاری از این مسائل پیگیری شود.


مالکی اضافه کرد: حوادث اخیر همچون حادثه زاهدان ریشه در بی تدبیری ها و مسائل حساس استان دارد، وقتی فردی را که تناسبی با موقعیت سیاسی و امنیتی استان ندارد در رأس استان قرار می دهید، باید شاهد حوادث تلخ اینچنینی باشیم.


وی با یادآوری اینکه بیش از ۶ ماه است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به وزیر کشور و معاونان ایشان هشدار دادیم که فکری به حال وضعیت مدیریتی استان کنید که اقدامی صورت نگرفت، گفت: تغییر مدیریت در رأس اقدامات وزارت کشور باید قرار می گرفت، ولی فرمانده انتظامی تغییر کرد، مستحضر هستید که نیروی انتظامی مصوبات شورای تامین استان را اجرا می کند. با این اقدامات نسنجیده و خلق الساعه زمینه برای ترور ناجوانمردانه نیروهای مجاهد چون شهید شیخ سجاد شهرکی و بستر اختلافات قومی و مذهبی نیز فراهم می شود

افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در 29 اسفند 1401 نسبت به روز قبل تر/ مصرف روزانه 138 میلیون لیتر زنگ خطر را به صدا درآورد
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا