اختلافات شخصی و مالی انگیزه ربایندگان دکتر فرهودی بود

اختلافات شخصی و مالی انگیزه ربایندگان دکتر فرهودی بود


به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین رحیمی” در تشریح خبر دستگیری ربایندگان دکتر فرهودی پدر علم ژنتیک کشور، بیان داشت: در این زمینه سه نفر دستگیر شدند که عامل اصلی این اقدام  از قبل در مطب دکتر مشغول به کار بوده و با وی آشنا و همکاری داشته است و دلیل خود را اختلافات شخصی با دکتر فرهودی عنوان داشته است.


سردار رحیمی با تاکید بر اینکه امنیت موضوعی کلیدی و بنیادی است که  در صورت وارد شدن هرگونه خدشه ای به این مهم دشمنان و معاندان و فرصت طلبان در جهت رسیدن به مطامع خود نهایت استفاده را خواهند برد، گفت: این افراد با سوء استفاده از شرایط موجود با معرفی خود به عنوان ماموران امنیتی دکتر فرهودی را ربوده و تلاش داشتند مبلغ ۸ میلیارد تومان از وی اخاذی کنند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه عامل اصلی این اقدام کارمند دکتر فرهودی بوده که با کمک دو نفر دیگر دست به ربایش دکتر می زنند، بیان داشت: حدود ساعت ۵:۳۰ صبح دو نفر همدست عامل اصلی با معرفی خود به عنوان مامور امنیتی سوار خودروی دکتر می شوند و وی را به سمت جاده شمال و منطقه مرزن آباد می برند و در آنجا درخواست خود رامطرح می کنند که موفق به انجام این موضوع نمی شوند دکتر را به شهرستان نور و ویلای متهم اصلی انتقال می دهند.


سردار رحیمی با اشاره به اینکه عامل اصلی این ربایش از دکتر در خواست ۸ میلیارد پول و یا یک واحد آپارتمان را داشته اند، عنوان داشت: این افراد در مسیر بازگشت پس از اینکه موفق به اجرای نقشه خود نمی شوند از دکتر دست نوشته ای می گیرند و پس از آن وی را آزاد می کنند.

کاهش ۵ تا ۱۰ سانتی‌متری تراز آب دریای خزر نسبت به سال گذشته
هم اکنون بخوانید


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این سه نفر در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند، بیان داشت: متهم اصلی از دو سال قبل با توجه به مشکلاتی که بادکتر فرهودی داشته اخراج شده و مترصد فرصتی بود که به نوعی با وی تسویه حساب کند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا