شهبازیان: کادر فنی تیم ملی نگاهی ویژه به محبی داشته باشد/ در جام جهانی هر بازی یک جنگ است

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال در سوپرجام که با برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران رقم خورد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم یک افتخار دیگر به افتخارات پرتعداد باشگاه بزرگ استقلال اضافه شد. نساجی تیم پُرهواداری است، تاکتیکی بازی می‌کند و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. اگر چه بازی در زمین بی‌طرف بود، اما بردن نساجی کار آسانی نبود. ریکاردو ساپینتو قول گرفتن چند جام را داده بود که خوشبختانه اولین آن را فتح و به قولش وفا کرد.

وی با اشاره به آمادگی محمد محبی در ترکیب استقلال خاطرنشان کرد: محبی در هفته‌های اخیر نشان داد چه بازیکن بزرگی است. زمانی که او در سپاهان حضور داشت، بازی‌هایش را دنبال می‌کردم و از سبک کارش خوشم می‌آمد. او نشان داد انگیزه‌های بالایی دارد و تلاش می‌کند به تیم ملی برسد. امیدوارم کادر فنی تیم ملی نگاهی ویژه‌ به این بازیکن داشته باشند و در جام جهانی از او استفاده کنند. محبی قابلیت بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد و از سرعت بالایی برخوردار است. دیگر لازم است که در تیم ملی بازی کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر گفت: جام جهانی تورنمنت بسیار سختی است که تیم‌ها با همه توان و قوا برای حضور در آن آماده می‌شوند. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و امیدوارم با بازی‌های خوب از گروهش صعود کند. فراموش نکنیم جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد، چرا که بازیکنان با تمرینات کمتر به یکباره وارد مسابقات بین‌المللی می‌شوند.

صادرات نفت روسیه به جمهوری چک از سرگرفته شد
هم اکنون بخوانید

وی همچنین تصریح کرد: با این حال، بیشتر بازیکنان تیم ملی ما لژیونر هستند و تجربه دارند که این می‌تواند به ما کمک کند. در جام جهانی مقابل سه تیم قلدر فوتبالی قرار می‌گیریم و باید بجنگیم. هر بازی برای ما یک جنگ است. تیم‌ها به خوبی یکدیگر را آنالیز می‌کنند و باید بابرنامه پیش برویم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا